• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

HEJSAN ALLA!
    Jösses vad det händer grejer här..en rolig tråd, hi..
    Tänkte höra lite..hur sover era små knyten på dagarna? Min lilla sover liksom lite då och då känns det som. Alla man pratar med som har i samma ålder(4 mån)verkar ha riktiga rutiner på det där..hm..Att de sover typ två eller tre timmar per dag. Har ju haft lite dåligt samvete för att jag är med henne överallt och om man stör sömnen då, men har testat att vara hemma och det är likadant, man vill ju veta hur andra har det..Angeelica83..det är ju DU!!Kul.., Går ju på samma babysim.
    Måste nog gå in och kladda i din gästbok..

• therese o ebba

Jasså, har dom inte Näsfrida på Apoteket?! Attans, jag som inte har bil idag!! Finns det inget liknande på Apoteket då?

Mamma till Ebba 061011
  • jomi

Tessan: Köp en näsfrida!!!!! vi hade aldrig klarat oss utan den tom Wilma verkar tycka det är gott att bli av med snoret för hon skarattar varje gång!
    Counterfeit har rätt finns inte på apotek utan på förstaklass..kostar 80kr tror jag..men glöm inte köp med extra filter hem
    hoppas lilla Ebba piggnar till snart!

Pärla:Tackar för svaret får väl se hur det blir helt enkelt,har köpt hem alvedon så man är förberedd...undrar vem som är lite nojjig.....

Kotten: tråkigt att höra att du fortfarande är här hoppades på att du snuffsade

Gravisen: vad hette mäklaren????? läste bara kg nånstans vi hade en KG när vi sålde vår lägenhet....vilken mardröm.....

Tro det eller ej men nu ska jag baka kakor....sååå sugen på det! sprider ut lite nybakad doft här inne sen!!

Mamma till Wilma 061031
  • Kottten
    jomi: hade ja ju oxå hoppst på juh!!!!!!!! längtar sååååå efter att få snusa bebbis!!!!!!!!!!
  • therese o ebba

jomi: Okej! Skumt att inte apoteket säljer sånt... får försöka fixa en sån då! Tack för svaret!

Mamma till Ebba 061011
  • Angeelica83

Therese: åk till baby proffsen dom har näs fridan som månadens vara och säljer dem för 45kr..
    /Angeelica

• Calylite

Miidori
    ja tyvärr :P
    En Border Collie mix, första blandrasen ohc huvvaligen, trodde hon skulle va lugnare än min förra renrasiga eftersom hon har golden i sig med tji fick ja :P

-------------------

Har alla fått sina bebisar redan här?

• Kottten
    calylite: nix!!!!!!!!! här väntas de för fullt. de finns en lista nånstans långt bak i tråden oxå på de som fått o de som väntar...
  • tokfiorna

Vet någon vilka barnkläder det pratades om? Det var ju någon som undrade om nån ville ha klädparty? Vilka kläder??

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping