• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Castle

Nehej... tänkte att jag för en gångs skull skulle vara här på annan tid än tidigt på morgonen och få skriva lite mera "live" med er andra. Men det är ju så segt så jag lackar helt!!!
    Loggar ut nu, och går och tröstäter lite istället! Surt att det skulle vara så segt på den här sidan idag!

Sur på FL!!! men glad för att ni finns!

Kram på er alla!

• Calylite

härligt att läsa att ni gick ner så snabbt, de har ja väldigångest vöer att vågen ska stanna där den är :(
    Hade ätstörningar som tonåring och vissa tankar ger aldrig med sig.
    Men nu är man endel osjälvisk så ungen går före eget huvud :D

Jag är halvvägs nu snart, om några veckor *suck* tiden går sakta, man aknsek borde göra allt man sen inte kan men gör man det? neeeej då man sitter och latar sig ändå..

• Gravisen

hej hej!

vad segt det är här idag då  ..vad e detta då inte alls skoj, räcker det inte med att jag har en seg dator 

Miidori: du e helt otrolig  du funderar inte på att bli privat detektiv endå el??  du skulle då passa som det  hahahaha

här går det bra med huset...vi får det om vi vill ha det 
    mäklaren hade pratat in på rikards mob idag bad han ringa upp så vi kunde ordna med ett kontrakt????
    brukar man inte ringa o kolla så man fortfarande e intreserad??? o säga att det var vi som fick det???
    men rikard sa att han vill besikiga det först o det ska vi göra nu på ons för det fanns ett par ???  o då blev mäklaren väldigt trevlig   hm hm hm 
    men det verkar gå vår väg så här blir vi nog med hus ägare   ÄNTLIGEN

hoppas att det blir lite bebbar här snart då..
    fikan på ons ev så hänger min kusin me oxå....men enligt hennes barnmoska så går det inte rs virus nu  el det har inte kommit ut nån varning??? nån som hört något annat?
    för hennes lilla e 2 veckor men hon vill komma ut lite....

ang listan  e det inte bättre att vi gör en ny ef det e många som inte hänger kvar på denna tråd, ingen ide att de står me då...roligare att se vilka det e som hänger här 

kram på er

• Castle

Grattis Gravisen: Då hoppas vi att besiktningen går bra, bra att ni gör så, så att mäklaren får lite myror i brallan också .

• Castle

Ja vi startar en ny lista tycker jag också, Jag börjar väl då...
    Skriver väl efter barnafödande och beräknat förlossnings datum som det var gjort från början...
    Ändra om ni andra, om ni vill ha det på annat sätt...

2007

Februari
    Castle bf 2/2 första barnet

• Thullan

Hej. Här är jag.
    Välkommen alla nya!!!
    Vad jag fått läsa nu. Jag har ingen dator längre
    Ses på onsdag.
    Miidori: Hade du rätt om att personen hade 2 konton?? Personen har ju inte skrivit på länge.

Kram skriver mer sen

• Kottten
    castle: har oxå hört de där me att de skulle närma sig när vattnet samlas... tror stenhårt på de nu!!!!

gravisen: grattis till huset!!!!!!! hoppas besiktningen går bra så ni äntligen kan bli me hus!

2007

Januari
    Kottten bf 28/1 tredje barnet, töser födda 97 & 02

Februari
    Castle bf 2/2 första barnet
  • Kottten
    thullan: stackare... ja vet hur hemskt de e att va utan dator! skittrist!!!!!!!!! Hoppas de ordnar sig för dig me dator inom rimlig framtid så du kan hänga här igen!!!!
  • MN72

Jisses vad ni skriver. Det har tagit mig halva eftermiddan att läsa in allt så seg som den här sidan är idag.

Gravisen: Vad kul att ni får huset . Hoppas allt är bra på besiktningen då.

Välkomna alla nya. Vi börjar ju bli riktigt många här nu. Kul!

Miidori: Bra att du håller koll. Tyckte oxå att en person verkade lite suspekt.

Kotten och Castle: Hoppas era bebisar kommer snart!

Här hemma går kämpar vi på med amningen. Har provat att intensivamma några förmiddagar och sen ge tillägg som vanligt på eftermiddan. Nu när han väl nått upp till sin viktkurva är man ju rädd för att han ska börja tappa igen om man slutar med tillägget direkt. Försöker trappa ner istället. Än så länge verkar det som om det funkar och att mjölken ökar, för han tar inte lika mycket tillägg längre.

• Kottten
    MN72: Kämpa på bara! Skönt att det fungerar nu!
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping