• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

kan ju tipsa om att babyproffsen har kampanj på näsfrida just nu 49:- och 18 :- för filter.. Köpte igår!!!

Har varit på BVC idag nu och Wilmers viktkurva går rakt upp... blir nog en riktig tjockis till bebis

Någon som har tips på vad man kan göra  när man inte bör böjra på öppna förskola o sånt än.. Förkylningstiderna som börjat har ju fått fart på RS oxå.. vet inte om jag ska med på fikat heller.. SSk på BVC tyckte först vid 2mån.. o jag håller med henne fast är såå rastlös ju... Kankse nån som vill barnvagnspromenera???

• Springsteen

hmmm... familjeliv är ju lite knäppt nu inte meningen att läggas in 2ggr

• Miidori

ja dumma familjeliv...segt som bara den!

• Castle

Guuud så segt det är här på FL idag, tar ju evigheter att ladda fram ny sida, hade typ 6 sidor att läsa igenom här, och det tog evigheter... Men nu äntligen färdigläst, så att jag kan skriva istället.

Midorii: JAg tycket du är för härlig med ditt spanande! Tror nog du trivs med att få spana lite . Jättebra at du har ögonen med dig, jag själv fattar inte vem ni syftar på. Men jag fattar inte heller varför någon skulle utge sig för att vara någon annan än den de är. Vad ska den personen vinna på det undrar man. KAnske därför jag inte märker något...

Här är allt som vanligt, inget på g... lungna gatan. BAra att vänta.

Kotten: PÅ mitt jobb sa de förrförra fredagen när jag var där att de tyckte jag var svullen om läpparna och näsan, och de sa att då brukar det vara dags innom en vecka, men så fel de hade... inget har ju hänt ännu 1,5 vecka senare.

I Lördags när vi skulle på fest, fick jag se min vigselring som jag tagit av för ca 2 månader sedan för att de började bli lite trånga, men jag tänkte att jag ska nog se om jag inte kan ha dem nu ändå... TJIIII fick jag... inte en chans att den skulle kunnat komma över knogen. MAn undrar om man någonsin ska få på dem igen.

• Springsteen
    Castle.. jag fick på mig min efter ca 2veckor.. fast då hade jag oxå gått ner alla gravkilon... men jag hade gräsligt mycket vätska....
  • Castle

Vill gärna med på fikat på onsdag, men hoppas att bebben ska ha kommit tills dess. Men det kasnke är lika bra att ställa in sig på att det kommer ta ett tag. Dessutom har jag precis blivit fri från min förkylning, så är folk halvkrassliga, så vill jag nog inte riskera att bli sjuk igen, inte nu när förllossningen är så nära.

Miidori: Ja, jag undrar också vad man kan hitta på till alla hjärtans dag, kasnke brinner inne i år, har ju lite annat att tänka på ju
    Vill igen på påpeka att du är för härlig! Du håller igång den här tråden, man kan alltid lita på att du finns här.

• Castle

Springsteen: Skönt att höra att det gick tillbaka så snabbt trots allt. Gick du ner alla kilona så snabbt?!, Hoppas också på det, fast det ska bli skönt bara att bli fri från hälften av viktuppgången om det är så

• Castle

Angående listan på alla på denna tråden... Den är kanske helt körd att hitta igen, eller vad tror ni?

DEt är ju många på den också som inte är aktiva i tråden längre... vi kanske skulle börja om på en ny lista istället... vad tror ni???

Eller är det någon som har den gamla listan? HUr som helst idag är det väl helt kört att leta här på FL, så segt som det är.

• Springsteen

Castle.. jag trodde inte de var sant när jag ställde mig på vågen alla sa ju att de är sååå jobbigt att gå ner alla kg... men idag exakt 1månad efter så ligger jag minus 18 och jag gick upp 15 under grav så de behöver inte vara katastrof .. fast jag har ju en hel del kg att gå ner sen innan... så jag hoppas att amningen nu hjälper till me dem!!!!

• Miidori

Castle: Vad glad jag blir :D....Tack för dom värmande orden..Det glädjer mig att man är uppskattad här  :D..Ni andra här är med härliga och roliga..Alltid lika kul att se vad som hänt inne på tråden :D...

Och hoppas verkligen allas envisa bebbar kommer nångång..sitter ju här o väntar :DFlört

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping