Guuud så segt det är här på FL idag, tar ju evigheter att ladda fram ny sida, hade typ 6 sidor att läsa igenom här, och det tog evigheter... Men nu äntligen färdigläst, så att jag kan skriva istället.
Midorii: JAg tycket du är för härlig med ditt spanande! Tror nog du trivs med att få spana lite
. Jättebra at du har ögonen med dig, jag själv fattar inte vem ni syftar på. Men jag fattar inte heller varför någon skulle utge sig för att vara någon annan än den de är. Vad ska den personen vinna på det undrar man. KAnske därför jag inte märker något...
Här är allt som vanligt, inget på g... lungna gatan. BAra att vänta.
Kotten: PÅ mitt jobb sa de förrförra fredagen när jag var där att de tyckte jag var svullen om läpparna och näsan, och de sa att då brukar det vara dags innom en vecka, men så fel de hade... inget har ju hänt ännu 1,5 vecka senare.
I Lördags när vi skulle på fest, fick jag se min vigselring som jag tagit av för ca 2 månader sedan för att de började bli lite trånga, men jag tänkte att jag ska nog se om jag inte kan ha dem nu ändå... TJIIII fick jag... inte en chans att den skulle kunnat komma över knogen. MAn undrar om man någonsin ska få på dem igen.