• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Nu har jag varit på teatern med ulla skoog..kan säga att mina förväntningar var inte alls höga..men hon va ASCOOL tanten..jag och min mor skrattade konstant i två timmar, har dock nu ont i magen i de få muskler som finns där..Jaaa ja vill me på fikat..skulle ju ev till lager 157 men är det sånt här väder så vill vi inte köra.Shiit va spännande att se er alla..pirr pirr Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Camilla o Wilmer
    Petra o Willy
    Martina o Emilia o Michelle
    Tessan o Vilma
    Angeelica o Tifa
    sara o Jessica
    Castle (Camilla
    Tessan(ännu en)o Siri(om inte lager)

• Springsteen

Vi ska döpa traditionellt... vi håller på med den svåra frågan vilka vi ska bjuda.. vill ha ett litet dop.. men när vi har rensat o bara tagit de viktigaste så blir det 28st Hur gör man utan att starta 3e världskriget i släkten???
    O sen ska vi ha "after dop" på kvällen för våra vänner istället för tråkigt släktkalas

Angelica: kan minnas fel.. men bodde vi inte i samma stuga med jasmin o julia??? (svårt att glömma dem.. ) Var där ute varje sommar i 8 år.. vet att jag varit på tonår med din syster oxå...

Castle.. jag ska försöka få med mig min gravidkompis i morron oxå

• Miidori

VAD roligt att så många kommer :D...Vad glad jag blir...pirrigt här oxå, så många nya på fikan, men det kommer gå så bra...!! =)

• Kottten

har varit inne på bb o vänt pga blödningar... men de va inget! Däremot fick ja veta att tappen e mjuk o mogen!!!! YES!!!!!!! Så om det inte är fullproppat på fredag så blir ja igångsatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Springsteen

KUL kotten Har glömt att fråga.. hade du nån nytta av alla ullaredstips ???

• Angeelica83

MN 72: jag tycker omgivningen inte ha sagt så mycket faktiskt.. någon har frågat va de är för nåttFundersam
    men ibland ångrar ja att ja inte valde vanligt dop de känns som de är så mycket att fixa nu man vill ju ha de lite speciellt och att allt blir fint o så.
    men de är säkert lika mycket att hålla i annars me..
    de skulle ju kanske underlätta om man hade en kille som var intresserad.Flört

Springsteen: haha ja de kisselisorna kan man ju inte glömma ..Skrattande
    men ja kommer inte i håg dig (dåligt minne)Generad
    men om jag ser dig kanske.. ska du me på fikat idag?
    åhh va kul de va me vidis.. var där inte lika många år som dig men 3 lr 4 ggr var ja där iaf.
    de ska mina barn gå på om de finns kvar.. hehe

Usch jag är helt pirrig inför fikan i dag jag kanske inte vågar mig dit.Fundersam
    hehe

• tokfiorna

Klart du vågar..alla nya känner nog lite så..kolla din gästbok

• Castle

Godmorgon!

Kottten: VAd spännande! Då är det nära nu!
    Tyckte jag hade som lite typ mensvärk igår när jag gick och la mig, men somnade så gott och vaknade någon gång mitt i natten och allt var hur lugnt som helst... inbilning igen antar jag

Miidori: Synd att jag inte var inne här igårkväll, men det går alldeles utmärkt att frysa in kladdkaka. kanske att om du har tagit på florsocker så smälter nog det bort när du tar ut den ur frysen, men det förändrar ju inte smaken
    Så vill man kunna småäta så kan man även skära upp den innan den fryses in så kan man ta upp en bit när man vill ha.

Antar att jag dyker upp på fikat, om jag inte får lite känningar eller så. Min man var orolig för mig han tycker nog helst att jag ska sitta hemma och vänta bara, men jag blir ju så rastlös. Kommer ta bussen i så fall, så BB-väskan får står kvar här hemma.

Någon mer som kommer åka buss från bankeryd?

• jomi

Morning...

Det händer mycket här under en dag

Usch!! det där med Dop...jag ville bara bjuda närmaste familj..men nähä då sambons familj la sig i och nu är det 30pers!!! och i kyrkan är det 2 par till som ska döpas hade velat ha det själv! men men  gilla läget heter det va!?   *morr* ingen härifrån som ska ha det i Sandseryd den 10/3???

BVC sköterska...jag hade Irene på Hälsan och hon var sååå mysig verkligen brydde sig om en... nu har vi en som heter Gunnel här i Bankeryd och hon ska sluta så vi ska få Kerstin från Hälsan var hon bra?

Midorii: knackar på din dörr!!!!! kladdkakan såg inte fel ut!

Kotten: Skönt att du ser slutet på det....

Hoppas ni får det skoj på fikan idag själv får jag väl tycka lite synd om mig själv för jag ska jobba   Ta en extra kaka och mumsa åt mig!!!!

Mamma till Wilma 061031
  • J e n n y A

Godmorgon!
    Kotten: Va kul. Snart har du din lilla bebis hos dig. Va mysigt. Passa på och vila och ladda kolhydrater nu.

Så skönt jag är ledig idag men det brukar inte min son bry sig om. Men idag sov han ända till 9. :D . Så skönt med lite sovmorron dessutom.

Ha en trevlig dag och en mysig fika.

Kram på er

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping