• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • J e n n y A

oj va många ni är som ska fika imorron. Hoppas ni får det riktigt trevligt.

• Miidori

Tack tessan Kyss...glaad jag blir min fina vän Glad..kram

• Angeelica83

Springsteen: Ja jag ha varit på vidis men ja kommer inte ihåg vilka år de vaGlad
    men de kan nog stämma.. kommer du ihåg mig??? jag såg typ inte alls ut som jag gör i dag  lr?? va du oxå på vidis??
    hehe va världen är liten lr jönköping.. tycker alla har någon kopling till någonGlad
    Patrick hälsar tebax..

idag har ja varit på stan o köpt för små byxorGenerad man tror att man är mindre än va man är. skulle vara lat och inte testa byxorna, men de  ska ja inte göra om.. får byta dem imon *suck* har även handlat kläder till Tifa såklart.. jätte fina som vi ska ha på namnkalaset..

Är de någon annan som inte ska döpa lr har döpt sitt barn  ??

Ha en bra kväll..

kramar

• Pärlan81
    Angeelica83 skrev 2007-02-06 19:49:49 följande:
    Springsteen: Ja jag ha varit på vidis men ja kommer inte ihåg vilka år de vamen de kan nog stämma.. kommer du ihåg mig??? jag såg typ inte alls ut som jag gör i dag  lr?? va du oxå på vidis??hehe va världen är liten lr jönköping.. tycker alla har någon kopling till någonPatrick hälsar tebax..idag har ja varit på stan o köpt för små byxor man tror att man är mindre än va man är. skulle vara lat och inte testa byxorna, men de  ska ja inte göra om.. får byta dem imon *suck* har även handlat kläder till Tifa såklart.. jätte fina som vi ska ha på namnkalaset..Är de någon annan som inte ska döpa lr har döpt sitt barn  ??Ha en bra kväll..kramar
    Här är en till som gärna köper små byxor hehe.

Vi ska döpa Molly privat men sen i sommar så ska vi med ha namnfest! Blir så mer roligt o mindre krystat.
  • therese o ebba

Haha! Måste bara berätta en grej! Ebba är sån så hon gärna stoppar allt hon får tag på i munnen. Satt här i sin babysitter för en stund sen och när jag kollar till sitter hon med hela strumpan i munnen o tuggar Räcka ut tungan.

Tokfiorna: Glömde svara på din fråga innan. Jag har Ulla på bvc. Hon e bra!

Pärlan81: Ska ni ha dop utan folk? Jag skulle gärna vilja döpa Ebba utan att hela släkten (både min o sambons) är där och sen senare i sommar ha typ namnfest som du pratar om.
    Miidori: Du e go du (lika go som kladdkaka Skrattande).

KRAM ALLA

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

Samma här...vill med ha ett dop utan någon släkt alls..bara för mej mats och tindra..Namnfest däremot kanske skulle vara något :D..

tessan: hihihi

• MN72

Medistra & Springsteen: Tack för svar i bajsfrågan. Problemet löste sig självt ikväll. Det som uteblev igår lär ha kommit ut vid det här laget.

Angeelica: Vi ska inte heller ha dop. Funderar på att ha namnkalas istället.
    Hur har omgivningen reagerat när ni sagt att ni inte ska ha dop? Min pappa blev knäpptyst fast jag vet att vi pratade om detta redan innan Emil föddes.

Byxor har jag inte köpt några än, fast det skulle verkligen behövas. Här hemma lavar jag runt i mysbrallor, men det vill man ju inte ha när man ska ut bland folk.
    I övrigt tycker jag att bristen på tröjor är ett större problem. Vem kunde tro att brösten skulle bli så här stora?

Nu har Emil somnat igen. Ska nog passa på att gå och lägga mig tidigt, man vet ju aldrig hur många gånger han vill äta på natten.

• Gravisen

Hej på er alla!

man e borta under dagen och har hur mycket som helsta tt läsa igenom    så skoj

Miidori  då blir det kladdkaka fika hos dig nästa gång då 

nu sover mina barn o jag borde göra mycket annat än att sitta här, vika tvätt o hänga den nya  fyy känns inte skoj..

vad skoj det ska bli i morgon  JIPPI...  o så ni  vet då så hänger kanske min kuson på me då.... synes då

kram på er

• Blondie 68

Kvällen alla !!

Sicka goa kladdisar hon Miidori hade bakat. Tror vi skall våldgästa henne. Men hon har nog säkert smällt i sej alla kladdisar nu. Hehe

Vi ska köra ett traditionelt dop här, fast i missionhuset. Endast familj å släktingar.
    Min sambos barndomskompis e präst, så det blir ett litet annorlunda dop.
    Skönt att slippa sitta på en familjegudtjänst först.

Att det lockar att följa med på fika... Men men men Har ingen bil denna vecka... Rackarns.
    Var ligger Åhlens ??? Är inte så mkt inne i självaste Jönköping. Hmm

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping