• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Sommartider

Hej jag tänkte jag skulle komma till fikat idag..Tänkte lite om hur jag ska hitta er eller ja vad brukar ni sitta.. Det är första gången jag är med så jag är lite blyg....

• Miidori
    Sommartider : du hittar nog oss, som det ser ut nu så blir vi ju hur många som helst :)..så ser du ett helt gäng med barnvagnar och mammor så är det vi! Lätt o känna igen mig bland alla..Svart hår piercing i läppen!..Så ser du mig så vet du att du kommit rätt..Tycker vi träffas där uppe på åhlens, så det inte blir så mycket köbildning där nere vid hissen..!!

Castle: oh tack så mycket ska strax springa och frysa in den ena kladdkakan, så att den inte behövs kastas ;)...

Jomi: TAck hihi..smarrigt :D jepp jag ska äta något extra smarrigt för dej!! :):)..

Angeelica: Klart du ska med..Du behöver inte vara rädd :)..Vi alla är väldigt pirriga..till o med jag som varit med på nästan alla fikor..Ska bli kul o träffa er alla!

Tokfiorna: Vad rolgit att du ska med också =)
  • Sommartider

Miidori
    Det låter bra.. Då hittar jag er säket...

• J e n n y A

Vill bara fråga. Jag skulle med vilja följa med på fika nån gång. Får se när för jag är ganska blyg. Men jag har väldigt , väldigt sällan tillgång till barnvakt och min son är 14 månader och hur busig som som helst.
    Vill inte sitta still nån längre tid. Nån mer som har med barn i den åldern?

• tokfiorna

TACK Miidori, ska bli nice att träffa er och era små godingar..Det blir ju urmysigt att sitta och mysa i detta vädret.
    Får nog köra en riktig presentation på åhlens..har inte full koll, eller vad säger ni?

• Miidori

Jaa det har du rätt i tokfiorna: =))

• Miidori

FY vad det snöar..det är ju inte klokt!!!

• Springsteen

Wilmer är förkyld!!!! De jag fasat för länge nu!!!! Vakna o var helt igenkorkad i näsan o grinig... Tur att vi inhandlat allt som näsfrida nezeril m.m. Så jag får nog hoppa fikat idag... vill inte dra ut honom... o jag som verkligen hade sett fram emot att få komma ut o träffa nytt folk....

• Tintan

God morgon

Oj vad det snöar ute idag....jag kommer som det ser ut just nu på fikan, mannen har lovat att köra in oss, känner inte för att ta bussen med en tvillingvagn idagFlört

men får se vad han säger när han vaknar, han är så dunderförkyld, men det kommer säkert gå bra, kommer inte stanna så jättelänge men efter 15 nån gång.

Är så seg idag, var iväg hela efm och kvällen igår, men tvillingträffen gick bra, de hade ju så enorma magarFörvånadhar glömt hur stor jag var, men oj så fina, det var verkligen trevligt, men kom hem efter 23.00 så vi är lite sega idag.

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning innan emilia & michelle vaknar här
    Kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping