• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    Springsteen: jodå, hittade massor i ullared som ja inte hittat annras! TACK! Hade helt missat avdelningen med täcken, kuddar, påslakan o de annars. Brukar aldrig gå åt de hållet... O fötterna va som bollar men de va de värt!!!!

Hade varit trevligt me fika ida, men så hormonstinn som ja e så får de vänta... Risken finns att ja klipper till nästa som säger -Hej tjockis! eller rekommenderar mig att ta en promenad o springa i trappor... Höll på att skälla ut min mor när hon ringde ida för att kolla läget... bara för att hon ringde lixom... hihi... så hormonerna e på topp här! O sen detta snöande! Måste ta mig till affären o de får räcka ida... Men ni får ha de så trevligt o så hakar ja på lite senare...

Kram alla!!!!!!!
    Längtar till fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • J e n n y A

Ingen som har barn i min ålder som brukar följa med på fikat?

• Tintan

Hej på er

Nu vaknade mannen här med feber och ont i hela kroppen så det blir ingen fika för mig idagGråterhade sett fram emot det så mycket, men jag tar inte bussen in idag i detta oväder med 2 små barn själv.
    Får vänta tills nästa vecka....men gud så deppig ja blev nu....
    Hoppas verkligen att ni får det kanontrevligt och lova att fika lite åt mig med
    Kramar Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Springsteen
    Kotten: Vet precis hur du känner det!!! Svärmor vågade inte ringa sista veckan... ringde till sambons mobil istället Hade hon frågat en gång till hur jag mådde och sen låtit sådär förstående och frågat är det verkligen bra??? så hade hon nog åkt på en rak höger o jag blev i o för sig lika irreterad när hon ringde till sambons mobil o hörde hur allt var.. fattade hon inte att jag ville vara ifred?? Min mamma vågade inte ringa... smart kvinna
    Gnäll på du.. skriv i min inbox/gästbok om du vill Jag var med i en gnälltråd för gravida här o de hjälpte ganska bra
  • therese o ebba

Heej!

Vad roligt det ska bli med fika idag!! Är också lite nervös, har varit med nästan alla fikor men bara träffat några av er.. Ska i vilket fall som helst bli riktigt trevligt!

Jag är så glad idag, Ebba har sovit från 23.00 till 8.00, sen åt hon och somnade om och vaknade för en halvtimme sen (jag passade på att sova också). Underbart!!

Nä, nu ska jag käka lite frukost. Vi ses om några timmar!!

Mamma till Ebba 061011
  • Castle

Usch vilket väder vi har idag. Måste erkänna att det tar emot att ta sig iväg någonstans idag, varje steg jag tar så trycker det på nedåt med liksom... jag vågar verkligen inte lova att jag kommer på fikat idag. Hade jag haft bil så kanske... men att ta bussen tar emot lite. Jag får se helt enkelt hur jag gör...

Om jag inte dyker upp så får ni ha det så jätte trevligt utan mig, skulle nog bakat något smaskigt till en egen fika här hemma... om jag bara hade haft några ägg... nu skulle jag haft Miidori som granne och lånat några ägg!

• Kottten
    springsteen: tack! guuu va snällt!!! Då vet ja vart ja vänder mig när de blir kris... har du jouröppet???? Svärför kom förbi här igår me den dåliga ursäkten att han behövde låna toan.. fast lite sött va de allt ändå... hihi....
    Längtar till fredag!!!!!!!!!!
  • Springsteen

kotten: självklart Skrattande GB o inbox i alla fall

• Miidori

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Petra o Willy
    Tessan o Vilma
    Angeelica o Tifa
    sara o Jessica
    Castle (Camilla (eventuellt)
    Tessan(ännu en)o Siri(om inte lager)

Nån annan som ändrat sig/fått förhinder?

• Springsteen

hmmm får se om bilden kom in annars får ni jättegärna gå in o kolla hur duktigt min kille håller huvudet stolt mamma som växer ett par decimeter
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping