• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81
    Tintan skrev 2007-02-08 13:16:03 följande:
    Pärlan81: Ja men jag ska tänka på det,vore skoj att haka på....Blev så arg idag,vi åkte in för att storhandla och vi bron över vägen vid idrottshuset mot bäckalyckan står det 4 skitungar och slänger ner isbollar rakt i framrutan på våran bil det small till så att barnen blev livrädda.......peter tvärnitade och vände och vi fick tag i dem på junedalsskolans skolgård,sa till dem ordentligt men som sagt dagens ungdomar är ju som de är,man vågar ju inte direkt ta tag i dem heller så blir man väl anmäld för misshandel,men ska ringa rektorn på skolan nu och be dem ta tag i det.....för tänk om rutan hade gått sönder....allt kan ju hända....blir så grymt arg så det kokar i ådrorna.skönt att skriva av sig lite Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
    Klart du ska med Martina!

Åhsånt där blir jag sååå arg över! De förstår ju inte allvaret i det! Men bra att ni sa till! O ännu bättre att ringa rektorn!
  • Miidori
    Mn: Hoppas du blir bättre snart, och att allt går bra med Emil och din amning och allt det där! Du är också jätte välkommen att komma på våra fika träffar! Vi saknar dej!!
  • Pärlan81
    Miidori skrev 2007-02-08 13:19:51 följande:
    Kolla era inboxar!
    Kollad
  • Miidori
    Flört..gött :)
    Pärlan81 skrev 2007-02-08 13:32:00 följande:
    Miidori skrev 2007-02-08 13:19:51 följande: Kolla era inboxar! Kollad
  • therese o ebba

Jaha, nu har man suttit här ett tag för att läsa allt man missat (har ju inte varit inne på fl sen nio-tiden i gårkväll Flört).

Vi har också varit på bvc idag. Ebba väger 5945 g o är 62,5 lång. Då ska ni veta att det bara skiljer tre dagar på Ebba o Tindra Skrattande. Ska börja med smakportioner nu i helgen, hoppas på att Ebba kan öka lite i vikt..

Tintan: Jag förstår om du blev förbannad. På baksidan av vårat hyreshus är det som ett tak man kan vara ute på (en del hyresgäster sitter o grillar där på somrarna). För ett tag sen när jag kom med Ebba o skulle in i huset hörde jag att det var några "snorungar" (13-14 år) där uppe och kastade snöbollar. Ebba satt i sitt babyskydd när de helt plötsligt slänger ner en stol typ tre-fyra meter från henne. Jag blev fly förbannade och gick och skällde ut ungjä****na. Hade Ebba fått stolen på sig hade hon dött!! Har nog aldrig varit så arg (och rädd) i hela mitt liv.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba
    Babysång 19/2-07 14.00

Cissie o tindra!
    Angeelica o Tifa
    Josefine o Molly
    Tessan o Ebba
    Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba
    Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra

Petra O willy O Lowa

Tessan(tokfiorna) o siri

Josefine o Molly

Camilla & Wilmer (åtminstone promenad)

Tessan o Ebba
    Mamma till Ebba 061011
  • Mammsing

Ni kan inte planera in en aktivitet på fm någon gång så att jag kan leja barnvakt till de stora och hänga med.

Min inbox var tom Hmmmmm

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping