• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

God morgon alla

Castle:Hoppas verkligen att det har tatt bort besöksförbudet nu.

Miidori: Vad skoj att gå till bvc,alltid kul att se hur de växer de små.

Nu ska vi iväg till coop och veckohandla....skönt att komma iväg tidigt på morgonen.

Kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori
    Castle: Håller tummarna för dig!! Hoppas att det går bra allting och att din envisa bebbe kommer snart..jag blir ju så nyfiken!! =)
  • Castle

Miidori: TAck tack.

Midorii och Tokfiorna: Jag har skrivit i era gästböcker, hoppas någon av er kan hjälpa mig med mitt lilla dataproblem

• Miidori

Hihi :D..Hoppas du lyckas reda ut det castle :)..Jag har både en blogg och bilddagbok, men det är lösenordsskyddat, för att ingen annan mer än valda personer ska kunna kolla på bilderna, men om nån är intresserad att kolla på det, så skicka ett mail, så får ni mitt lösenord!..Har lagt in lite bilder från fikaträffarna där och sånt, funderar på att enbart lägga in bilder från fikaträffarna i bloggen/bilddagboken i fortsättningen, då blir det inte så rörigt :)..

• tokfiorna

Castle:såg att miidori kunde..Idag skulle vi ju åka till lager men en kompis va tvungen att vara hemma igen kl13 till föreläsning och stressa dit e ju inte så sköj!! Nä nu måste ja göra lite nytta, så förbannat lätt att fastna här, undra varför??? jo för att det är så kul..hörs senare allihop..Tessan nr1 du är en riktig morgon sömntuta va??haha

• Castle

Tack Miidori och tokfiorna: Ska försöka reda ut det där nu då. Se om jag lyckas.

• Pärlan81

God morgon alla!

Jäääsp sonen var uppe inatt med magont men men idag är det som vanligtigen men han är hemma o tar det lungt. Ifall ifall!

Angående fika o promenixen så hänger jag gärna på. Faktiskt så ska jag ringa mamma på en gång så jag kan spika den dagen.

Babysången hörde jag igår av en mamma på dagis att dom inte har det där längre då hon har gått där precis...så hör efter ifall det stämmer!

Annars så kommer man nog gå som en zombie här idag, har en massa sömn att ta igen som det aldrig dock blir av...

HA en toppendag alla!!!
    Kramar

• Miidori

Nu ska jag ta upp Tindra strax, och ge henne lite gröt, och så där..KRAM alla..Återkommer med vikt och längd senare!KRAM

• Pärlan81

Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra

Petra O willy O Lowa

Tessan(tokfiorna) o siri

Josefine o Molly

• Pärlan81

Gör så här i stället.

Babysång sofiahuset?

Måndag klockan 14.00

Cissie(miidori) o Tindra