• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Ojdå..tror nog inte du behöver vara orolig 170 är ju jättebra om hon tar, du kan ju alltid ringa och höra, ja var så nojig i början så jag skrev upp varje ml..men nu löser det sig ändå.

• Miidori

Jag behöver knappast förklara mig om varför jag går in på någons sida! Vad är familjeliv till för om man inte ska besöka andras krypin, och är det ett problem, så blocka mig då!

Kommer inte kommentera mer i denna frågan..för jag har ingen som helst skyldighet att förklara mig!

• Miidori

Tindra äter 220 ml vid varje mål..Förvånad...förutom då när hon äter gröt..haha!!..men hon är matglad helt enkelt! =)

• Sommartider

Hej alla..Hoppas ni har haft en trevlig dag.. Jag var så trött efter igår att det blev sängen idag..Men det var värt det..hihi
    Jag är sjukskriven för en lediflamation som spökar..
    Men det blir något tråkigt att gå hemma hela dagarna..

• Blondie 68

Jo jag tror att min tös oxå kommer att göra det tids nog Miidori.
    Men just nu e hon bara 2 månader. *L* Så hon har tid på sej. Längtar som 17 tills jag kan börja med smakisar...
    Jag har läst att barn skall ha mellan 5-6 mål om dagen. Men hur tusan ska man kunna klämma in det när hon somnar 22 å vaknar ( jag väcker henne) kl 08
    När hon hade koliken så åt hon var 3:e timme ibland. Nu när hon mår bra så äter hon var 4:e timme

• Miidori
    Sommartider: Stackare inte lätt, hoppas att det blir bättre :D..Följ med på fikan igen på tisdag?..Vi ska ju promenera först, men det kanske inte är så bra ifall du har led inflammation, men du kan komma sen på fikan, så får du ju lite socialt liv :D..

Vart ska vi ta fikan?så att alla vet om det sen vart dom ska gå?så att dom som inte kan/har förhinder att gå runt munksjön kan komma till fikan istället?
  • Miidori
    Blondie68 :Ja kolik är inte det roligaste :/..Stackare...Hoppas att det blir bättre i alla fall..Vart bor du blondie?Du vill inte följa med på promenad på Tisdag eller?Du är så välkommen ifall du vill!!
  • Sommartider
    Miidori skrev 2007-02-08 15:43:30 följande:
    Sommartider: Stackare inte lätt, hoppas att det blir bättre :D..Följ med på fikan igen på tisdag?..Vi ska ju promenera först, men det kanske inte är så bra ifall du har led inflammation, men du kan komma sen på fikan, så får du ju lite socialt liv :D..Vart ska vi ta fikan?så att alla vet om det sen vart dom ska gå?så att dom som inte kan/har förhinder att gå runt munksjön kan komma till fikan istället?
    Jag förjer gärna med och fikar.. För mig passar det bra att fika varsom så bestäm ni vad som blir lättast efter ni tagit eran promenad..
  • Tintan

Blondie68: Våra tvillingtjejer äter 5 mål om dagen 8+12+16+20+00 vi nattar dem efter det sista målet kl 00.00 där,de äter mellan 150-170ml/mål de blir 3 månader nu den 15/2.

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping