• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    Tokfiorna: Du får kolla upp det!hehe
  • tokfiorna

Ringde till sofiagården och det har INTE slutat, hon fattade inte var ryktet kom ifrån..men det var uppehåll nästa mån pga sportlovet! Vi var mae än välkomna sen, de efterlyser lite mindre barn..när jag va där sist så var vi tre små bebbar och resten lite äldre men nu har de försökt så att de med äldre barn går tis..men kom ihåg, ingen babysång nu på mån utan det tar vi nästa då??? Bra att ni tänkte på att det var sportlov.

• Pärlan81

tokfiorna; Jaha ja då har väl den mamman hört fel då. Men bra att det blev uppklarat!
    En fråga bara är det bara för förstagångsföräldrar? Vi letar ju babysång vi med. Kan ske ska man dra sig dit då.

• Castle

Nehej, nu måste jag nog ha lite frukost... HA det så bra alla, vi hörs!

• therese o ebba

Shiit, här var ju hur mycket som helst att läsa. Får ta det sen... ska till bvc snart och måste väcka sjusovarn nu.

Kram på er alla!

Mamma till Ebba 061011
  • Pärlan81

Du har det bra med en sömntuta du Tessan Får höra sen hur stor kicka du har!

Kram på dig!

Molly vägde 7410  o  är 65 cm lång numera. Vägde i måndags!

• tokfiorna

Pärlan: absolut..inte bara för förstagångsföräldrar.
    Alla är välkomna..det står heller ingenstans om att de ska vara lite yngre på mån men det är lite tanken. Häng med pärlan, nästa mån.

• Pärlan81

tokfiorna: Vad bra! Vilken tid var det? Ska skriva upp det så man har koll på allt.

• tokfiorna

13.50 träffas vi utanför. Var bor du? Va stor molly är..vi fick ju samtidigt och siri väger 6065 och är 61cm..hon blir väl djärg som sin mor,hihi

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping