• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Promenad Runt Munksjön+Fika

Tisdagen den 13/2 kl 12.00

Cissie(miidori) o Tindra

Petra O willy O Lowa

Tessan(tokfiorna) o siri

Josefine o Molly

Camilla & Wilmer (åtminstone promenad)

• tokfiorna

dvärg skulle det va..vi ändrar datum på babysången då ni som vill skriva upp er den 19feb är det som gäller.

• Miidori

okey bra! Tokfiorna :D:D

Babysång 19/2-07 14.00
    Cissie o tindra!

• Miidori

frukost sen stressiii =)..rkam..fattar inte varför jag hamnar här hela tiden :P

• jomi

Morron! jösses vad ni skriver!!!!

Fikan verkade trevlig som vanligt!

Castle: kände lite som du ett tag att om jag inte följer med på fikan snart så blir man väl utfryst....man vet ju hur en del tjejer kan va!...men inte här inne inte...
    men jag SKA följa med nångång snart!

Midorii: säger baraKyss och lite   kan du inte smya in i min inbox och skvallra......ifall jag inte kommer på fikan....pleeeeeease

Tyvärr kan jag inte gå så långt som runt munksjön pga foglossningen då skulle ni få släpa mig en bra bit hoppas det släpper snart så man blir människa igen!

Min lilla bus klarade av sprutan men fick ganska hög feber på kvällen..släppt nu som tur är!
    Hon var 61 cm och vägde 5160gr 3mån och 1vecka är hon! *stolt*

vad ska ni hitta på/ge till era sambos på alla???
    Tips om ni har....

Mamma till Wilma 061031
  • Castle

Jomi: jo det är ju så man tänker litegrann, men som du skriver... inte på denna tråden inte!

ja just det... alla hjärtans dag...
    I dag har jag bilen, mannen tog buss till jobbet, så det skulle jag ju fixa idag annars lär det inte hinnas med. Men jag har såå dålig fantasi, vi brukar inte ge varann så mycket, samma sak vid jul också. Men något litet vill man ändå göra för honom.
    Hoppas också på att få lite tips från er andra

• Angeelica83

Go morgon alla morgon pigga.. uppe me tuppen märker jaSkrattande

åhh så trist att de inte blir någon sång på måndag och så kunde ja inte följa med på fikan heller ju..Fundersam nu gäller de att han kommer me nått bra gubben min.. hehe..

vilken tid läger ni era små..? tycker alla små sover så gott  på morgonen.. min fialotta börjar krångla redan vid kl 6-7..

Va har ni på schemat idag då?

Kramar

• Pärlan81
    Babysång 19/2-07 14.00

Cissie o tindra!
    Angeelica o Tifa
    Josefine o Molly
  • Pärlan81

jomi: Ja sprutor är inge roligt! Man är lika nervös varje gång. Mollyska få sn andra nu i början av mars. Hoppas det går lika bra som förra! Min smabo ligger ute o jobbar den dagen... suck suck men jag ska skicka med en present till han sen ska vi ut o göra nåt kul vid löning istället!

tokfiorna: Min Molly är en bit om man säger så haha, hon vägde ju nästan 4 kg vid födseln med. Zack var ännu större vid samma ålder.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping