• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Boo 79

Måste bara fråga, Miidori, får man fråga om det är något särskilt du letar efter på min sida eftersom du tittar in varje dag? Jag svarar gärna på frågor om det är något särskilt du undrar över? Annars är du cälkommen att titta in så mycket du vill, du som alla andra förstås.

• tokfiorna

Babysång 19/2-07 14.00

Cissie o tindra!
    Angeelica o Tifa
    Josefine o Molly
    Tessan o Ebba
    Tessan o Siri

Va kul att så många vill med på sången..jag sa det till henne på sofiagården när jag ringde att vi skulle komma ett gäng och det var hon glad över..Va konstigt miidori att Tindra va så mkt större..tyckte siri såg betydligt "klumpigare" ut,hi. Men bra att de ökar på..Har varit iväg och stökat här idag, ska snart åka och storhandla..lam fråga kanske men om ni brukar storhandla va handlar ni då? Jag brukar variera coop med ica maxi..men för det mesta blir det ica på torpa eller konsum, nära och bra, men dyyyrt(iallafall konsum) Kram på er alla..

• Gravisen

Tintan: vilka jä.. skitungar  en smäll nåmstans skulle vissa behöva  Flört

ja som vanligt e ny aktiva på dagen o hur mycket som helst att läsa...

jag har varit en snabbis på a6 idag o smaskat kaffe med en kompis 

nää nu ska jag gå ut härifrån o försöka plocka lite medans lillen sover....

kram på er

• tokfiorna

Miidori..menar att SIRI såg mkt större ut..fel fel fel

• Blondie 68

Ni som har spädbarn. Hur många ggr om dagen ger ni dom ???
    Jag får bara i min tös mat 4 ggr. Kan inte "klämma" 5:e målet
    Vet ej vad jag skall göra.
    Jag vill inte väcka på natten för då får jag säkert sota för det senare.
    Hoppas på svar.....

• tokfiorna

Blondie: Om nu din tjej verkar må bra av det du ger så finns det ju absolut inget måste att de ska ha det femte målet, med min tjej så är det jätteolika, ibland är hon glupsk och kan äta 6 ggr och ibland fyra..ibland slattar ibland 150ml rakt av, säger som på bvc, så länge de ökar så är ju allt ok.

• Miidori

Gravisen :Heeeej :D:D...Goddagens!..

Tokfiorna: haha, ja Tindra är ju ganska så "stor" haha!!..Men hellre att dom går åt ena hållet än det andra så att säga...tycker jag dåå.. :)

• Blondie 68

Ja hon käkar 150ml vid varenda mål. Ibland klämmer hon i sej 170ml. Men det sker så sällan. Tja det här med vikten, så kommer hon inte att vägas på en månad. Vid 3 månaders kollen kanske.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping