• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • therese o ebba

Nu hamnade jag här igen. Väntar på att sambon ska komma hem från matchen men det dröjer nog nån timme till... boooring. Tur att jag har Ebba som sällskap. Har matat henne med palsternackspuré, hon älskade det!!

Klädparty kommer jag gärna på! Finns ju inget roligare än att shoppa till Ebba Glad.

Mammsing: jag gjorde testet som du länkade till. Stämde in ganska bra på mig, jag blev Introverted Sensing Feeling Perceiving...

Nä, nu ska jag försöka slita mig härifrån...

Undra förresten om det blir några bebisar här i helgen... hoppas på det.

Kram o godnatt

Mamma till Ebba 061011
  • J e n n y A

Springsteen: Jag med. Har hon Maria.

• Småbarnsliv

Vet ni flickor vad jag skulle vilja ha eller gå på....Generad Dildoparty... Alla snackar om dessa partyn, eller ja det var det man hörde innan man fick barn & alla andra vänner försvann..
    Fan måste se till att ha det

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Tintan

Småbarnsliv: Du får se till att ha ett sånt party så kommer jag iallafall gud så skoj....

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Miidori: Här är allt bara bra! Fuskkikar på kommande Greys anatomy avsnitten, såld på romantik haha gubben min är väl inte den mest romantiska, hehe, men han gör sitt bästa Så man får kolla på Dr Mcdreamy o Meredith när dom velar fram o tillbaka 8sambon har även däckat i soffan som vanligt...suck suck...)

Hoppas allt är bra med dig vännen?!

• Springsteen
    J e n n y A skrev 2007-02-09 22:31:11 följande:
    Springsteen: Jag med. Har hon Maria.
     NÄ vi har kerstin.. går du på öppna förskolan???
  • Pärlan81

Det här var förra fredagskvällen. Men nu gör han en repris idag av den också

Psst.. säg inte att jag satt in denna bilden bara då blir han galen !
  • Tintan

Här är det med lugnt,mannen ligger inne hos sonen och nattar honom och sover säkert gott han med *ler*

tjejerna ligger i våran säng och pratar med varandra*så söta*
    och mamma har som vanligt fastnat på familjeliv.

• Tintan

Josefine:det där kunde ju vart min man lika väl *asg*

• J e n n y A

Springsteen: ok. Nä faktiskt inte har varit där en gång när sonen va ca 4-5 månader. Har bara inte blivit av. Själv då? Brukar ni gå?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping