Joana o Neo: VÄLKOMMEN!
bluebride2006: VÄLKOMMEN!
Tintan: Gud så söta tjejerna är! Blev helt såld av den bilden. Snart är det min tur! Äntligen!
Hemma hos oss är det alltid jag som somnar i soffan, även när jag inte är gravid, jag har nog knapt aldrig sett färdigt en film som börjar klockan 21. KAn inte filmerna börja typ 20 istället?!
Men iställer är jag uppe med tuppen på mornarna, medans man får vänta på att mannen ska vakna typ klockan 10.
Här är det lugnt som vanligt, har haft några riktigt kraftiga samandragningar inatt, men med ca 1 timmes mellanrum, de har inte gjort ont om jag har legart kvar i sängen, men när jag har gått upp så har det känts ganska så ordentligt. BM chansade ju att det skulle sätta igång ordentligt i natt, så vi får väl se det...
Claylite: Angående håravfall så tycker jag att jag tappat mindre hår nu när jag har varit graviid, känner ingen större skillnad på huvudet, men i hårborsten och i duchen märks det skillnad. Men hoppas inte det kommer kännas som om man tappar jättemycket sedan! Fast jag har så många kompisar som klipt av håret i page efter de fått barn... är det en mognadsprocess? eller har det med hårkvalitén att göra kan man undra?
Nä nu är det dags att väcka maken!
Hej så länge!