• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Ser verkligen ifram emot Tisdag!!..Ska bli massa kul!...Hehe..Roligt att vi träffats i detta forum! Ni är verkligen underbara här inne i tråden! KRAM

• Pärlan81

Hej tjejer!!

Angeelica: Hur går det med lillan? Hoppas febern gett med sig lite!!! Vet att det är surt när man missar en gång på simmet för då dröjer det ju en vecka till. Simmet gick lite bättre idag. Men hon vart ledsen lite ändå, hon är nog känsligare för kallare vatten än Zack. Sen så är simmet på hennes ordinarie sovtid med. Men vi kämpar på ändå.

Thullan:; Jag kan alla dagar med så du får välja närsom. Dunnis partyt kommer jag jättegärna på! De har ju fina kläder!
    Tycker det låter bra med maten tokfiorna, där är det gott med!

Hur går det för de gravida i tråden? Är ni föder kanske?`Hoppas!!!

Kramar!!!

• therese o ebba

Hej allihopa! Hoppas alla har det bra, själv är jag fortfarande förkyld, blää.

Thullan: För mig passar nog en fredag bäst också. Bor ju fortfarande kvar i stan mars månad så då har jag inte så långt hem.. Taste of Beirut har så himla go mat, så det skulle funka för mig. Men jag tycker om det mesta så om det är någon som inte gillar libanesmat, fram med förslag!

Snart ska vi äta räkmackor här hemma Räcka ut tungan. Kanske vågar mig på ett glas vin med. Risken finns väl dock att jag däckar framför tvn då, haha.

Jätteskoj att träffas på tisdag (om jag är frisk då...)!

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll på er!!

KRAM KRAM

Mamma till Ebba 061011
  • Angeelica83

Pärlan: nix febern har inte gett me sig nått ligger på 39,8 nu i kvällLedsen
    hon är döh seg tänkte ringa imon igen och se va de säger..
    Ja simmet va på tifas sov tid me så vi ställde kl på 7 och väckte henne så hon hann sova innan hehe

nä nu ska ja umgås lite me sambon annars blir han lite grinig... tycker jag sitter för mycket här hihi

Ha en trevlig kväll..

• Miidori

hehe..hm jag kan äta nästan vad som helst..om det är vegetariskt Räcka ut tungan..äter ju dock både fisk och skaldjur..haha!...jobbigt att du fortfarande är förkyld tessan :/..

Hoppas både kottten och Castle är på förlossningen/bb nu...I alla fall nångång i helgen här nu!...Hoppas att allt går bra för dom med och sånt!..

Ohooo snart chips och Dipp här, och melodifestivalen Skrattande...GOTT!..Men sen på måndag då är det sundare tider som gäller minsann!..Då ska jag börja min "träning"..haha!..

Tindra sussar så gott här nu, undra hur länge det varar, haha!..Hoppas ni andra har det bra nu och sånt!! KRAM

• Miidori

Men fy angelica vad jobbigt :/..Stackars Tifa..Inte lätt o vara sjuk..

Är det någon som vet hur mycket feber bebisen måste ha för att man ska åka in till barnakuten?..Jag känner att jag egentligen inte har en aning när det gäller sånt, fast tindra har ju egentligen itne haft hög feber nångång, men skönt att ändå veta när man ska ta kontakt med sjukvården..?

• therese o ebba

Miidori: smarrigt med chips o dipp. Blev ju en del sånt för mig igår Glad.

Pärlan: jag skulle kunna ta ett liknande kort på min sambo nu, han ligger helt utslagen i soffan. Stackars karlar som inte pallar trycket Flört.

Angeelica: hoppas Tifa blir bättre snart, lilla stackarn..

Nä, nu är det dags för Melodifestivalen! Hoppas på bättre låtar än förra fredagen.

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping