• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Blondie 68

Grrrrrrrrrrr J....a bil. Varför har någon uppfunnit detta åbäke.
    Skulle åka iväg nu. Hade packat in tjejen å alla prylar för att kunna få en trevlig dag på banan.
    Vad händer då ???? Jo bilen startar inte. F...n för bilar som e som måndags exemplar.
    Tösen bara tittade på mej med stora ögon när jag la upp världens ramsa. Tror inte jag stakade mej en enda gång. Sen bara ler hon. Man kan inget annat en bara gråta åt hennes min.
    Det var bara att ta in allt å packa upp henne. Hon somnar på stört i pappas säng. Hihihi Dessa barn.
    En annan e topp tunnor förbannad. Tänk om man bara kunde koppla bort allt. Så skönt det hade varit....

• Springsteen

Angelica... ge flytande i stället.. som jag skrivit tidigare i tråden så tar de bara upp ca 30% av supparna mot    100% av flytande... tråkigt att de inte ger me sig...

• Miidori
    Angelicca: jobbigt :/..Stackare!!..inte roligt...

Springsteen:
    Hoppas din son blir bättre snart oxå!

Jag tappar massa hår hela tiden :/:/ allså inte lite heller...massor stora tussar av hår..men jag har vääääldigt tjockt hår, så det märks väl inte..men inte alls roligt :/..Och då har jag inte ammat knappt något..

Småbarnsliv:
    Jag gick i skolan i mariannelund, fast jag bodde i ingatorp..Inte det roligaste stället direkt..Men bodde bara där ett par år, är jönköpingsbo från början..så jag trivdes inte alls i en liten by där alla kände alla..usch..Så efter det flyttade jag till Nässjö, och gick gymnasiet där..och sen flyttade jag tillbax till jönköping :D:D..^^ wiiiee :)..Här trivs jag bäst asså :D
  • J e n n y A

godmorgon tjejer.

Angående amning så tappade jag massvis med hår efter.
    Springsteen låt håret på magen vara bara min vän fick likadant. Det försvinner med tiden så ha tålamod bara.

• Angeelica83

Springsteen o Blondie 68.
     Tackar för tipsen.. killen är å köper de nu får använda svala handukar så länge...

• Calylite

dags att inskaffa peruk då
    jag har supertunt hår och nu värre när de är uppklippt så ser ännu tunnare ut än vad de är, skulle man tappa så skulle det verkligen synas på en gång

• Miidori

Ha en bra dag alla här! Massa kramar!

• MN72

Jaha, här skriver ni lika flitigt som vanligt ser jag. Alltid lika kul att läsa, fast lite trist att jag aldrig hinner med att svara på inläggen. Det blir in inte mycket tid vid datorn nu. Försöker hinna hit en liten stund varje dag iaf.

Igår var vi på BVC. Emil väger 4325 g och är 56 cm. Nu följer han kurvan och det är så skönt . Det blev en tur till amningsmottagningen igår oxå. J***a bröstinflammation som inte vill ge med sig. Det har varit så svårt att hinna med att pumpa i veckorna när T är på jobbet. E blir så otålig när jag lägger ner honom, börjar skrika inom 5 minuter. På den tiden hinner jag ju knappt starta pumpningen. Ska passa på och pumpa ofta nu i helgen. JAG VILL BLI AV MED DEN HÄR SKITEN NU.

Jag tappar oxå en massa hår. Kudden jag sovit på i soffan är helt full med hårstrån.

Nu sitter jag här och väntar på att T ska komma hem med semlor. Måste ju fira sonens enmånadsdag på något vis. Har dessutom inte ätit en enda semla sen dan innan han föddes. Känns som en evighet ju.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping