• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Calylite

MN72.se
    inte EN enda semla, tror det blir bakläxa på det du

amningen gruvar ja mig för *ryser* skulle de börja göra ont så skulle ja få ren panik, superkänslig just där.
    hur gör man när man vill sluta den dagen, blir de itne stopp om man lägger av tvärt?
    eller får man tabletter mot de?

• MN72

Caylite: *asg* Jag har ju knappt varit utanför dörren annat än för att besöka sjukvårdsinrättningar och där har de då inga semlor. Försökte få tag i en för nån vecka sen, men då var de slut

• Tintan

angeelica83:Jag har alltid gett flytande alvedon,det kan man ge från 3 månader,dosering står på flaskan,ber man att få en spruta med sig och är det lätt att spruta in det försiktigt i sidan av munnen så sväljer de automatiskt.

castle:tack så mycket,jag de blir bara underbarare för varje dag som går *ler*
    Snart har du en med,nyfiken nu vad som finns i magen....ska bli skoj att se.

God Morgon alla här gick vi upp 11.00 idag så skönt att få sova ut ibland,har haft sååååå ont i magen inatt nu,hmmm man är inte van vid mensvärk längre...

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Tintan

Emil:Grattis på 1 månads dagen

MN72:vad jobbigt för dig...hoppas att det blir bra snart,och du njut av semlan nu...Kram Martina

• MN72

Tintan: Tack! Det kan jag lova att jag ska.

• Calylite

MN72.se
    Men då, semlor är ju såå goda (behöver ja nog inte säga )

• Tintan

calylitle:amningen är ju sådan att barnet stimulerar hur mycket bröstmjölk som skall produceras,den dagen man vill sluta så trappar man ner utesluter en del mål för kanske annan mat elelr ersättning.

jag ammade mina tvillingflickor helt i ca 4 veckor,sen den ena ett tag men långt ifrån alla mål...till slut så fanns det knappt ingen mat kvar hon var inte mätt alls,så jag gav upp och gav bara ersättning....det spände i brösten ca 1 vecka efteråt,men sen märkte jag inget mer.

//Martina

• bluebride

hej tjejer, idag ska vi får hämta når katt från veterinären, vår rymling

• Thullan

Hej alla o VÄLKOMMEN ALLA NYA!!!
    Bluebride2006: Vet hur det är att få missfall, håller tummarna för dig.

Jag ska ha Dunnis-party hos mig har jag tänkt så vill ni så kom.

Tjejkväll hos mig i mars då kan jag 9/3 el 10/3 eller 23/3 eller 24/3 när kan ni??

Kram (nu ska jag jobba)

• Springsteen

"kvinnlig logik: En man kör på en landsväg. En kvinna kör på samma väg men åt motsatt håll. När de möts lutar kvinnan sig ut från fönstret och ropar: GRIS  Mannen lutar genast ut huvudet och ropar: Tokiga kärring  Båda fortsätter sin färd. När mannen efter en liten stund kör genom en kurva så kolliderar han med enormt stor jättegris som står på vägen.. Mannen dör.. TÄnk om män kunde lyssna nån gång."

Var bara tvungen

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping