• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

är på gräsligt humör idag Gråter  har bara slöläst lite...

Miidori.. de är inte tempen som avgör om du ska åka in eller ej utan hur barnet mår.. vissa kan ju ha skyhög och vara ganska opåverkad medans andra kan vara jättedåliga... Men ger sig inte tempen och/eller den har legat över 39 länge så bör man ha nån som tittar på barnet.. De är väl andra symtom som man bör åka in för än feber.. ex inte äter eller dricker... ont nånstans.. feberkramper.. kräks.. diarreér osv... Fast de är ju alltid bättre att ringa o rådgöra en gång för mycket än en gång för lite...

• Miidori

Tack springsteen Kyss...Skönt att ha dej i tråden! Du kan ju mycket om sånt där! jag vet ju precis vart jag ska vända mej ifall jag undrar något! Skrattande...Har du varit på dåligt humör? Ledsen..Är det något speciellt som hänt?

• MELIM

Hej alla tjejer!

Nu har han kommit, vår Abbe!

Efter ett långt värkarbete förlöstes han till slut med akut kejsarsnitt. Det var aldrig nån fara för han mådde bra hela tiden.

4460 gram tung och 54 cm lång. Stor kille som låg lite snett med huvudet...
    Mamma har ätit för mycket broccoli verkar det som .

Håller på att uppdatera albumen nu- välkommen in o kika!

• Miidori
    MELIM : GRATTIS!!!! =)) måste kolla bilderna sen då!! Vad roligt!! =))
  • Tintan

GRATTIS melim vad skoj...så söt han är Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Melim: GRATTIS TILL ABBE!!! Min bror kallas Abbe.

Då ska jag bestämma en dag vi kan ha tjejkväll, ska vi ta en fredag så vill jag helst 23/3 för då har jag inte babysim kl. 8 dagen efter men det funkar en annan fredag oxå.
    Nu ska jag jobba färdig o sen hem o sova
    Kram på er
    Vi kan beställa mat från Taste har aldrig ätitdär men vore kul att testa.

• Springsteen
    Miidorii: känner bara att helt plötsligt så folk som brukar lyssna på mig osv inte gör delängre... Ringer de så frågar de hur jag o W mår sen frågar de efter sambon... var på möte igår... frågade mig hur jag o W mår sen är de som vi inte existerar... o när sambon kom lite senare så ställde de alla frågor till han... Jag visste ju allt lika bra!!!!!!

eller när svärmor ringer o frågar mig skolfrågor (hon läser till undersköterska) om smittsamhet osv... o sen när jag säger att nej jag vill inte att dagisbarn träffar han än pga smitta så fick jag höra att jag är löjlig... och säger jag att jag mår jättebra så får jag jätteblickar och frågor om jag verkligen inte är lite trött osv... för de ska man vara när man har småbarn... Jag får sova på nätterna.. jag har ett barn som är snällare än många andra.. jag är inte speciellt trött.. snarare tvärtom.. rastlös som satan...

Varit massa sånt sista tiden så jag känner att jag bara är en mjölkko som sitter i soffan.. duger typ inte till nåt annat känns de som... o min son är alla egendom... han kan ju sova äta osv när han inte träffar folk... (gäller bara vissa!!! absolut inte alla...)
  • Springsteen
    Skrattande Helt upptagen av mig själv idag....

GRATTIS MELIM !!!! ska kika in o titta Skrattande
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping