• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

Springsteen... hahahahaha de va rolig..Räcka ut tungan

Pärlan... hihi vilken tråk måns som bara somnar sådär men bilden va ju klockren..Flört
    Hur gick de på baby simmet idag?? tyckte hon de va nått roligt??
    Vi gick ju inte idag för att hon va sjuk.. tråkigt.. jag ser fram emot Lördagarna.. men de kommer ju merSkrattande

kram

• tokfiorna

Go kväll på er!
    Thullan: Funkar nog alla datum för mig, jag röstar på en fre..
    Det låter jättekul! Dunnispartyt hoppas jag verkligen på, nu har ju nya kollektionen kommit, finns ju så mycket andra klädpartyn oxå, kan ju gå igenom några nu när vi är så många vi kan vara hos..Angeelica: Tänkte ju hört hur babysimmet var, vi va ej där heller, sambon skulle ut i hans pappas skog och du vet ju hur gärna jag hoppar i, hi. Nästa lör kommer inte jag heller, ska till sthlm men siri skla dit. Vad ska ni göra ikväll alla? Melodifestivalen?

• Miidori

Tokfiorna: jag röstar med för en fredag :D:D...Jag ska kolla på melodifestivalen hoppas verkligen det är bättre än förra veckan..nu är det smörgås å chockladmjölk som väntar!Ska du själv göra ikväll då?kram

• tokfiorna

Thullan: Vet ej om du har tillgång till nätet nu? Men vi skulle ju kunna beställa mat från taiste of beirut? Lägger vi ihop så kan vi ju få en hel del..så mysigt när man sitter och plockar. Vad tycker ni andra? MATFÖRSLAG???

• tokfiorna

heeej miiodori! Chokladmjölk..mmm..ja du är en jäkel på att läskas!!! Kan ju säga att det blev en del drinkar igår(usch)så idag ska jag parkera mig i soffan..Danne skickade ett mms på snuttan när ja var ute, när hon åt gröt, då längtade jag heeem.
    Kul va det men skönt att man inte är ute ofta..

• MN72

Här blir det Melodifestivalen och hemlagad pizza. Tradition sen jag var liten . Inte lika kul nu med alla delfinaler. Man kan ju inte käka pizza varenda lördag. Eller?!

• MN72

Thullan: Dunnis? Är inte så hemma på det här med klädpartyn.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping