• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Tintan får man svara senare????

Castle.. när o var ska de spela??? Sambon ska oxå så stämmer de överens så kan jag följa me o titta jag me tror att han skulle spela runt 4-5 nån gång...

Fast i o för sig är Wilmer mer snorig idag än han varit på hela veckan.. vill inte gå bort.. han blev skitförbannad i natt och sen har han väckt mig 4ggr för att rengöra näsan.. o lite hängig är han... han fick nappen o somna på 3 röda när näsan var ok.. fast nu sitter han här o bajsar för fulla muggar.. tur att sambon kommer hem strax Humöret är bättre idag i alla fall...

• Kottten

Får väl tyvärr säga go morron ja me då...

Trots rejäl hinnsvepning i fredags o 5,5 timmars shoppande igår på Ikea/babyproffsen så har inget hänt här... Några sd bara men inga värkar o absolut inget regelbundet!!!!!!

Tänkte oxå på Jimmy o Snadra som idag är på +18!!!! Stackare... Å andra sidan har ja ju bara 4 dar dit nu... Har starkt funderat på guiness rekordbok...

Har som sagt ny koll i mon bitti, men inga förhoppningar på igångsättning. Då de e sportlov så har ju min stora tjej inget för sig så ja tänkte låta henne få följa me in. Får bli ett litet äventyr för henne. Sen ska ja sysselsätta mig me de två stora tjejerna heeeeela veckan o låta tiden gå!!!!!! Förhoppningsvis går det lite fortare då!!!! Läste att "Monkey house" (?) öppnar på tis, kanske vore nåt. Någon som vet nåt mer om de???

Castle: Kan inte mer än önska dig all lycka o att du slipper vänta så här länge!!! Man blir verkligen helt tokig!!!! Trodde inte det var möjligt! Men som sagt, invänta inte mig!!!!! Det är helt okej att du smiter före i kön!!!!  

• Kottten
    MELIM: Grattis!!!!!!! Ska kika in så fort ja bara orkar!!!!
  • Thullan

Hej igen!
    Är så glad att jag kan sitta här men nu skrivs det ju inte mycket. Blir väl 30 sidor att läsa nästa gång jag återkommer hit
    Wilma sover som en stock idag vet inte vad som hänt, eller hon trivs väl hos sin pappa
    Jag vill till A6 idag o shoppa lite, har typ shoppat hela helgen så kul är det.
    Kram

• Kesso

HEJ PÅ ER ALLA!

Ni undrar förståss vad jag tagit vägen? Det blev ingen fika för mig i onsdags vad tråkigt. Ber om så mycket ursäckt för alla som väntade. Jag kunde inte höra av mig, hade inga telefonnummer. Har heller inte kunnat läsa alla meddelanden. Jag blev nämligen hastigt sjuk i måndags morgon. Fick åka med ambulans till sjukhuset där det visade sig att jag fått en strocke. Fy, Vilken chock! Har inte kännt någon förvarning innan. Nu har jag hämtat mig bra. Kan tala, röramig men är trött och deppig. Jag fick sluta att amma så fort och det var inte lätt. Vilma fick jag inte se på flera dagar, hemskt. Jag vill ju gärna vara kvar här på tråden och följa med så gott jag kan. Jag ska bli frisk.

Ha det så gott alla
    KRAM

• Tintan

Kesso:Vännen fy vad hemskt...att behöva råka ut för nåt sådant...men ändå skönt att du är på bättringsvägen och att du har tankarna riktade framåt.
    Har saknat dig...
    Krya på dig gumman och klart att du ska vara kvar här så vi kan peppra dig.
    Många Kramar martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Tintan

Springsteen det är thullan som har bjudit för det var nog det du undrade över om du kunde svara på senare va?Flört

Madde: Jag ska prata med mannen här lite och se så det är ok för honom att vara ensam hemma med alla 3 barnen, har vart iväg en hel del nu och ska iväg nu på onsdag kväll igen ensam...men jag tror inte han skulle säga nåt men vill kolla innan jag lovar nåt när vill du senast ha svar?

Castle & Kottten: Håller verkligen tummarna för er....men som alltid bäbbarna kommer väl när de vill komma hur hårt jag än kramar mina tummarmen jag förstår er verkligen måste vara så segt när dagarna går över tiden. Styrkekramar till er

Nej om man skulle sätta fart och göra sig iordning här hemma mannen ska iväg nu och tjejerna ska snart ha mat så då är det skönt om man är klar och redo när kören sätter fart *asg*

Tittar ut senare sen

Kram på er alla

• Tintan
    Tjejkväll 23/3-07 hos Madde
    Madde
    Cissie Kyss
    Martina(ska kolla upp)
  • Miidori
    Kesso: Stackare...Vad tungt det måste varit för dej!Du är jätte välkommen att komma med o fika när du känner dig pigg igen!..*kramar*
  • Miidori
    Kottten: Neh inte klokt att varken du eller castle fått i helgen..!Hoppas att det blir nu i veckan i alla fall!!

Nu bakar jag kärleksmums, hehe!..väntar på att det ska svalna så jag kan hälla på glasyren :D
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping