• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen
    Blondie: de låter bra dumt att stå o vänta i onödan...

Dzenita kommer hit vid 13 så vi är nog på åhlens lite tidigare oxå... en gravid mage och jag med koboltblå vagn

När det är såååå mkt som ska läsas här så orkar jag inte riktigt lusläsa allt.. såå jag hoppas ingen tar illa upp... (skrik till i så fall )

Men hoppas verkligen att vi snart har lite nya bebisar här i tråden

och jag hoppas vi får lägenheten/huset (vet inte vad jag ska kalla det )!!!!!!!
  • J e n n y A

Godmorgon.

Krya på er alla som inte mår bra.

Som alla andra säger här så hoppas jag med på att det blir bebbar snart.

Nu har vi beställt vår resa som blir av imorgonbitti. Gran Canaria. SKa bli så härligt.

Hoppas ni alla får det trevligt idag. Själv blir det till och packa för vi åker i kväll till min mamma i Linköping.

Ha en bra dag......

Kram

• Småbarnsliv
    Jenny A ---› oj vad skönt för er att komma bort... Hur länge blir ni borta?

Jag försöker njuta av Simons sportlov.... Blir ju egentligen inte att man gör någonting vilket är surt.. Känner att jag är en dålig mamma, men ska försöka ta med barnen till lekparken imorgon så han får gunga iallafall & sedan ska vi baka en dag & så kanske bygga briotåg.

Annars längtar man till måndag nu Då det är dags för den "riktiga" inskrivningen.
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Gravisen

hej på er

Pärlan:  jo då det e vårt hus på blocket o varför det är sån prisskillnad på dessa 2 är för att det för 10 000 så e det mycket renovering därför e det så billigt.. så de skulle inte kunna ta mer
    så vårt pris stäämer bättre med vad man får ge här  har haft en värderingsman här me 
    ska bli kanon skönt med hus  längtar som en tok 

träna e ju ett måste nu till sommarn 2007 

• Ozzie

Ni som ska följa med och gå idag. Ta på ordentligt med
    kläder för det blåser nog en del vid sjön.
    Vi ses

• J e n n y A

Småbarnsliv: Vi ska bara va borta en vecka.

Gravisen: Va kul att ni ska flytta till hus. När har ni tillträde till hustet?

• Kesso

Hej på er alla!

Hoppas ni får en bra dag. Till alla ni som fikar, hoppas ni fikade för mig också.

Jag får ta mig en fika här hemma och ta det lugnt.

KRAM
    TESSAN och VILMA

• Mammsing

Hallo!
    Hoppas att ni får en skön promenad och gott fika.

• Pärlan81

God morgon!

Har redan skrivit till Cicci, men Molly fick feber inatt, första gången. Suck! Men hon är rätt pigg ändå så det är ju skönt att hon inte är så påverkad i varje fall.
    Zack är bättre, men snorig usch nu blir man väl själv förkyld också säkert! Men hoppa inte.

Hoppas ni alla mår bra! Ni som mår dåligt får krya på er!

Nu satsar jag på babysången på måndag Sen får vi hoppas på en fika till sen nästa vecka!

ha det gott alla nu måste jag slita mig o pyssla om mina små hjärtan!

Kram kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping