hoppas att ni har en trevlig stund tillsammans nu, alla ni som promenerar och fikar!
det måste sett ganska kul ut att ett sånt stort "barnvagnsgäng" gick tillsammans runt munksjön, ni blockerade väl inte den övriga trafiken runt sjön alltför mycket?
var med Lukas hos läkaren igår och det var som tur var ingen öroninflammation, däremot hade han lite vätska bakom ena trumhinnan för röret var igentäppt med vax, tydligen inget de gör något åt, röret ramlar snart ut ändå och det ger enbart lite obehag som att det kan lättare slå lock för örat och så.
på andra sidan hade visst röret redan ramlat ut, vi har inte märkt något alls
febern har sjunkit lite idag och han verkar piggare, har ätit litegrann och druckit en del så det går ju åt rätt håll
Miidori: jag tycker att det låter superbra med en förmiddagsfika nästa vecka, jag kan alla dagar utom måndag och tisdag
Kotten: jag njuter verkligen i fulla drag av bebislivet nu, helt underbart när man kan få umgås med sitt nya lilla underverk utan att få ont i huvudet
Kesso: synd att du mår dåligt, krya på dig!
MN72:fy vad jobbigt du måste ha det, hoppas verkligen att det vill ge med sig snart, du måste ju ha ONT
Sommartider: verkligen tråkigt att du blev så dålig av maskmedlet, hoppas du mår bättre snart och se till att vila ordentligt för bebbens skull
Springsteen: håller tummarna för er och er nya bostad!
Jenny A: ha en riktigt skön och solig semester!
Pärlan81: hoppas att lilla Molly kryar på sig snart, inte kul med feber och förkylning