• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    Tessan: ja jag vet!!!..Utan internet SUCKS!..jag får uppdatera dig som bara den sen..!..Se till att du kan komma med på alla fikor, även om du ej kan kolla det själv...skriver upp dej på listorna och sånt sedan! :)..Du ska la med på tjejkvällen den 23 mars?..Kanske är mitt i flytten då iof..Men vore ju jätte kul ifall du gjorde det i alla fall!!..Ha en bra kväll framför filmen! KRAM
  • therese o ebba

Miidori: självklart ska jag med på tjejkvällen! det är bara det att jag inte orkat leta upp listan än, hehe. Och jag lär väl inte missa nån fika heller, du vet ju hur svag jag är för onyttiga saker Skrattande.

KRAM

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Äh, Jimmy har somnat i soffan (igen) så jag struntar i filmen och hänger här ett tag istället...

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

Nu har tindra ätit gröt, hon är såå duktig, hon börjar fatta hur hon ska göra, hehe!! =)....ser fram emot i morgon..Jo jag vet ju det tessan, hehe du bangar ju inte för fika..hehe inte jag heller... :P

• Sommartider
    Hej hej,,,jag har legat hela dagen och varit så sjuk så sjuk..bläää för mask medel..
    Jag ringde förlossningen för all det här spyandet har gätt mig samandragningar..
    barnmorskan sa att jag skulle vila och ta en illamående tablett så det har jag gjort.
    Men det är inte kul att magen blir hård och gör ont nu..
    jag hoppas värkligen inte minstingen här hemma kommer hem ifårn dagis igen med mask..tur att barnen inte reagerade på maskmedlet i alla fall..
  • therese o ebba

Cissie: Hehe, fika e gott... Vad duktig Tindra är! Tänkte börja ge Ebba potatis imorgon, kul med en ny smak för henne (eller jag tycker det är roligt iaf). Tror också jag ska börja med lite gröt snart, ger du henne banangröt fortfarande eller?

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori
    Sommatider: vad jobbigt :/..inte kul att du mår dåligt :/..Hoppas det bir bättre snart! Massa kramar!
  • therese o ebba

Sommartider: Fy, vad jobbigt! Hoppas du blir bättre snart! kram

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori
    Tessan: Jajemen :):)..Hon älskar det! Hon älskade palsternacka och potatispure :D..Så nästa vecka ska jag väl introducera något nytt jag med, men jag tar det ganska så lungt..! Tindra äter ganska så mycket gröt, så hon vill ju inte ha nån ersättning efter knappt..men när hon äter lite pure får hon alltid ersättning..ger ju bara små portioner än så länge av det ;P
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping