• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Hej igen!

Smiter in en snabbis i pausen kikar på Cityakuten.

Angeelica: Vi har alltid kört Nestlés välling tror den heter mild fullkornsvälling från 6 mån. Finns ju som sagt en del att välja på t ex semper. Men Zack gillade den direkt så det blev att vi kört på den hela tiden.

Gravisen: Är det ert radhus som ligger ute på blocket? Finns ju ett till som går för 10 000. Står det inte fel då ni begär mycket mer... Jag o sambon blev lite som ? då det skilldeså mycket i pris. Kul med hus nu va? Glad för er skull!!!
    SÅ har du vart o tränat med, hurtbulle. Hihi!

Kram på er o natti natti

• Miidori

hehe :D..Usch jag hoppas att det inte är för kallt i morgon...sitter här och fryser, men hoppas att det ska gå över tills i morgon..kanske är det för att jag är trött :D..men vii får se..haha! KRAM ALLA!

• maxpax

Hejsan alla! Idag har det varit en bra dag. Max har inte kräkits och varken jag eller sambon känner något heller.. peppar, peppar och massor av handsprit!! Hoppas att det är ok att jag hänger med någon gång på fika eller promenad. Bor i Norrahammar och det är inte jätte kul att gå här vintertid. Imorgon håller vi oss dock inne. Blev rekomenderad att vara "isolerad" 48 h efter sista kräkningen pga smittorisk. Tror inte att jag blir populär som ny om jag ger alla magsjuka!!!!

Camilla: Hoppas att ni får radhuset. Verkar ju kanon om hyresvärden ska renovera med...!

God natt allihopa!

• Blondie 68

Camilla: Vi struntar i att mötas innan. Iom att vi skall hänga med på promenaden. Så syns vi på fikat istället.

En stor kram till alla som mår skit osv. Krya på er. Här har vi varit förskonade mot förkylningar..
    Har det blitt några bebbar än tro ??????
    Vi väntar med spänning.-----

• Miidori

hehe..jaa massakramar till er alla som mår skit!Håller med blondie där!..Jag hoppas med det ska bli bebbar ju!!*ler*

• Blondie 68

Sitter å tittar på var Kjell och Compani ligger. Hittade det på Eniro. Det ligger inte långt från stationen. Jag gör nog som så att jag parkerar nere vid det ny byggda garaget å sen inväntar jag hela gänget vid Länsstyrelsen... Låter det illa ???

• Miidori

Juneporten är stationen! :D..Det är där uppe vi ska mötas..man åker ju först rulltrappa upp, så går man ut på den sidan...förklarade jag bra?

• Miidori

haha jag är nog världens sämsta människa på att förklara!

• Blondie 68

Oki Stationen= Juneporten. Uppfattat. Men där brukar aldrig vara någon parkering ledig. OM jag inte tar en för långtis... Men det e nog inte populärt. Hmmm Tål att funderas på.....

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping