• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kesso

Hej alla!

Jag skulle gärna vilja följa med på fikat men orkar inte riktigt. Blir så sugen att skriva upp mig på listen ( Är ledsen). Vi ses när jag blivit bättre.

Kram på er alla och ha det så trevligt.

• Miidori
    Fika Listan!

Cissie(miidori) o Tindra
    Tessan(tokfiorna) o siri
    Josefine o Molly
    Camilla & Wilmer (åtminstone promenad)
    Tessan o Ebba (på fikat)
    Laila(blondie68) & Louise
    Johanna och Tjocka Magen (promenerar)
    Madde (Thullan) och Wilma
    Lotta(Ozzie) o Filip

11.30 Möter jag upp Tessan o Siri+Tessans vän vid Ica på Torpa
    Sen går vi till nya musik och möter upp Madde och Wilma..
    11.45 Möter vi upp på juneporten vid ingången. Sen vid 12.00 Möter vi upp en del vid kjell o company.

13.20 Är det fika på Åhlens för alla som bara vill fika!..

Är det någon som har ändrat sig/fått förhinder?
  • Tintan

Cissie(miidori) o Tindra
    Tessan(tokfiorna) o siri
    Josefine o Molly
    Camilla & Wilmer (åtminstone promenad)
    Tessan o Ebba (på fikat)
    Laila(blondie68) & Louise
    Johanna och Tjocka Magen (promenerar)
    Madde (Thullan) och Wilma
    Lotta(Ozzie) o Filip
    Martina(Tintan) & Emilia & Michelle(Fika)

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • MN72

Blä! Ännu en hopplös dag i MN-världen . Var på amningsmottagningen igen och idag fanns det lite var i bröstet = bröstböld. Tyvärr (?) var det inte så mycket att de kan tömma ut det än, så jag får komma tillbaka på torsdag. Vill bara bli av med den här skiten nu!!!

Melim: Att man har varit på BB vill man väl helst berätta själv?!

• Kesso

MN72 :

Hej! Det låter inte roligt. Är det mjölkstockning du drabbats av?

• Pärlan81

Angeelica: Hur mår din lilla? Hoppas bättre!!!!

Jag introducerade Zack välling vid 6 mån. Då åt han som din lilla fast han åt pureerna bra.
    Började med en halv flaska o ammade resten så magen vänjde sig sen blev det en hel flaska efter en vecka. Nyfiken jag med vad din sambbo hittat på Vad skoj! Spännande

Jag har inte bestämt mig om promenaden än, det beror på Zack. Blir det bara som idag snuva o han har vart pigg ändå så går jag på en promenad, lite frisk luft. Men blir han sämre vilket jag inte tror då så måste jag ju ställa in. Miidori kan inte du skicka ditt mobbenr så kan jag om jag ifall ifall inte messa dig att ni inte behöver vänta vid june innan ni promenerar.

Kram!

• Miidori

Det ska jag göra!!Egentligen borde vi göra en telefonlista av något slag, så alla kan ringa ifall det blir någon ändring!!..skickar mina nummer till alla som ska med i morgon..så kan alla messa eller ringa ifall det blir något återbud!..Hehe! KRAM

• Miidori
    Mn: Vad jobbigt :(..jag lider med dej!..Vad kämpigt du verkar ha haft det! massa kramar!!
  • therese o ebba

Kul att vi blir så många imorn Skrattande.

Idag har jag bokat tid med banken så vårat lån till huset blir klart snart. Ojoj, vad nära flytten känns helt plötsligt. Jag hade tänkt börja packa lite grejer idag men har inte kommit så långt än, fastnar ju bara framför datorn hela tiden.

Kom på en himla jobbig grej innan! Vi blir ju av med internet sista februari!!! Hur ska jag överleva?! Cissie, du får lova att du uppdaterar mig så jag inte missar nån fika eller nåt annat viktigt här i tråden!! 

Nä, nu ska jag kolla på film.

Kram

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping