• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten

Hej allihop!

kl. 00.09 i tisdags tittade MELVIN ut hemma i badrummet... Han kände sig nog hotad av den stundande igångsättningen på morgonen efter...

Det gick som sagt lite fortare än va vi trott, men sambon som e "förstfödare" va hur cool som helst! Ambulansmännen hann in precis lagom i tid för att ta emot honom. De va en stor kille på 4235g o 54cm lång!

Åkte hem igårkväll igen då de e fullpackat på bb i eksjö! 5 pojkar bara igår o lika många bebisar dagen innan. Det var ingen som var inne hos mig på hela tisdagen för att höra hur vi hade det!!!! Så lika skönt att få komma hem! Tur att ja inte e nån nervös förstagångsförälder!!!!!!

Ska plita ner en förlossningsberättelse så snart ja orkar. E trött o matt men annars mår vi kanon!!!!!!

Castle: Nu e de fritt fram för din bebis!!!!! Håller alla tummar fortfarande!!!!!!

• MN72

Kotten: Ja det gick då undan när det väl blev!

• Pärlan81

Nämen Kotten Stort grattis till din prins!!!! Verkligen glad att du äntligen fått ditt underverk!

Kram på er!!!

• Pärlan81
    God morgon!

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag!!! Jag är ju själv utan sambo idag så jag laddar upp för tjejkväll med bara tjejprogram hehe. Top model 7 börjar idag med jippii!

Fikabilderna se dömysiga ut, hoppas det blir av nu snart!!!!

Kram kram
  • Castle

Kotten: Grattis!!!!! oj oj där gick det undan! Tänk om det skulle gå så fort och man skulle vara själv hemma! Fy! Nu blir man ju lite nervös...
    Men det är ju inget man rår på.

• Angeelica83

Go morgon

Grattis kotten!!!

jaha då va de alla hjärtans dag..

Pärlan: Hur är de me din lilla?? låter tråkigt att sitt själv i kväll.. vill du veta va överaskningen va???
    Jag satt på en frisör salong i 4 timmar heheRäcka ut tungan med svärmor.. romantiskt.. haha
    men de va roligt har typ inte varit hos frissan på jätte länge o jag har typ tjatat att jag ska beställa tid sen vi träffadesFlört är lite känslig me mitt hår har ju så lockigt... är rädd att de blir fel.. men de blev jätte fint...
    Blir väl nått romantiskt ikväll nu hoppas jag... har din kille hittat din pressent än??

nä nu ska ja göra i ordning mig och åka till stada en sväng ska beställa foto tåtor till namnkalaset.. o försöka hitta nått fint till sambon me..
    Sen hoppas jag att fi ska få upp våra tapeter för de blev inga igår..

Hoppas ni får en fin dag..

Massa hjärte kramar Angeelica o Tifa
  • bluebride

grattis kotten........... vilken historia, hoppas han mår bra

• Springsteen
    Grattis Kotten!!!! Skönt att Melvin äntligen ville ut

Angelica... verkar stå mellan din o min Alla får gå in o rösta nu på vem de tycker har charmigaste pojkvän... o jag vill inte veta vem ni röstat på jonkoping.expressen.se/
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping