• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Micki83

tintan: va kul med ny lägenhet. vart ska ni flytta?? jag är bra avis på dig som ska inreda barnrum, det längtar jag såååå efter. men ska jag göra det här i vår tvåa får jag och sambon flytta ut på balkongen *s*

♥Alma♥ 060601
  • Blondie 68

Lillafrö: Hon är född 09.19.
    Jag har oxå lagt in en bild oxå i Jönköping/express. Så otroligt söta bebbar det var där.

• therese o ebba

Ska bli skoj med fika på torsdag!

Jättesöta bebisar i Expressen Skrattande. Sitter här med min lilla sötnos som "pratar" med sig själv för fullt. Antagligen tycker hon det låter roligt med sin egen röst ..

Nä, nu ska jag nog göra lite nytta här hemma, har mest suttit framför datorn idag...

Godnatt!

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

Ahh Tindra vände sig från rygg till mage idag...ahh..Sen skrattade hon jätte länge idag med, för pappa kittlade henne vid halsen innan har det bara varit lite små skratt, men nu var det länge hihi...hehe..så gulligt :D:D

• Miidori

Micki83 :Ja det är så kul o se alla framsteg :D:D

• Tintan

Pärlan: Ja det är en hyreslägenhet med 5½ rum på 122Kvm som är fördelad på 2 våningar, blir som ett litet radhus..

micki: Lägenheten ligger i samma område i Bankeryd som vi bor nu, 50m till dagis och 200m till affärer,bvc.vc,apotek mm så perfekt som bara den.
    Längtar så nu, men visst packa allt är inte lika skoj men bara att bita ihop.

Ska väcka våra små troll nu ska åka till min gammelfarmor i taberg och fika nu en sväng.

Kram på er alihopa

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Här är det oxå en som är i flyttagen, flyttar den 26:e januari. Usch är så jobbigt att packa o sen är min flytt inte positiv i sig eftersom jag ska leva ensam med min dotter. Men livet går vidare. Nu har jag oxå lagt in min sötnos på jnytt, få se när de kommer in.
    Ha en bra dag så ses vi imon utanför Åhlens.
    Kram

• Bibabba

Hej hej. Medelande från MN72, hennes efterlängtade bebis tittade ut för ca 2 timmar sen. Hon berättar mer när de kommit hem.
    //Moster Clara

• Miidori

Ah vad Roooooooligt :D..tack blekingtösen, så som vi har väntat!!..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping