• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • isako

Kramis Fia.. Naa.. Ja då har jag nog tyvärr inga fler tips.. strejken är liksom sista utvägen för mig.. Fungerar alltid.. Först strej hemma..Slutar städa så han ser hur mycket jag faktiskt gör hemma och andra .. sängen.. Och DÅ fattar han piken om inget annat..

• Springsteen

Godmorron

VÄlkommen Isako

HÄr fick jag sovmorron till 11:10 var bara uppe en sväng vid 8 och bytte en blöja som inte luktade mumma... haha somnade till o me med Wilmer vid bröstet ett par gånger... tur att jag har en son som säger till Fick låna ett babygym häromdagen och de är helt suveränt... Han älskar det...  Och vad tror ni.. sonen har nu sovit 2 nätter från ca 22-04.. tror ni att de kommer hålla i sig eller att de är övergående??? Tänkte testa att lägga han i sin säng i natt...

Knappt att jag vågar erkänna de.. men här hemma så är det sambons som är nitiskt när det gäller städ/tvätt/disk det är så jag skäms för jag inte gör tillräckligt.. Generad fast allt annat delar vi på ganska lika.. sen är vi lite olika när det gäller städ.. jag tycker att det gör inget om de ligger lite framme.. men sen när man städar så ska de vara ordentligt.... skåpsluckor ska vara rena och dammsugar jag så ska de vara under soffor/mattor och de är inte lönt att dammsuga om man inte dammar... Men sambo tycker ju att de räcker med att plocka i ordning och dammsuga.. Så vi kompletterar nog varann ganska bra i slutänden...

Snart ska vi ut o promenera med ett par  kompisar och ta med oss fika Ha en bra dag allihop!!!!

• isako

Springsteen.. *suck* Ja om vi alla hade haft det som dig.. *avis*!

• Miidori
    Hej alla underbara människor!!!!

Nu är det dags att vi alla rycker upp oss!!

Jag mår mycket bättre! Tack vare er alla!!

Ni är guld värda, varenda kotte här inne!!

Vi får vara glada över det vi har nu helt enkelt..

Vi får inte låta det tragiska i livet äta upp oss inifrån!!

Trillar min mamma dit igen, så ska jag klippa banden!

Jag har en underbar dotter, och en underbar sambo!Vad mer kan man önska sig?

Solen skiner! Kanske är det för att muntra upp oss alla!!

Nu ska jag minsann vara glad och lycklig..Ska inte låta detta som hänt trycka ner mig..Det är inte värt det!..

Tack för alla fina ord jag fick av er alla! Det är tack vare er jag fick styrkan tillbaka att bryta denna onda cirklen!!

Ha en bra dag alla! Love ya*!!

/midoris
    Hatad av få, älskad av många :)
  • Miidori
    Isako: Welcome Skrattande
    Hatad av få, älskad av många :)
  • isako

Miidori... Tackar och bugar! Och det är sant.. Ibland fastnar man liksom i "gnällerilandet"

• tokfiorna

Välkommen isako!!!

Njut av dagen alla nu..Cool Idag ska vi på hockeyn så sambon är laddad som attan!!!!

• isako
    tokfiorna skrev 2007-03-18 12:04:09 följande:
    Välkommen isako!!!Njut av dagen alla nu.. Idag ska vi på hockeyn så sambon är laddad som attan!!!!
    Tack :)

Äslkar hockey.. Men av fel anledningar.. Tycker det är grymt sexigt att se svettiga karlar fightas!.. Sorry.. Men så är det
  • Kesso

Kramis fia:
    Vill han bli pappa? Allvarligt talat, fortsätter det för dig och det inte blir någon bättring så kan jag ge dig rådet att söka hjälp. Det vore ju tråkigt om du ska få leva ensamt med barnet vid graviditeten och med barnet. Säg till MVC att du mår skit för det. Det kan hjälpa er kanske att båda få hjälp att gå till en psykolog? De hjälpte mig när jag mådde dåligt. Hjälpen var suverän. Hoppas att det går bra. Det låter svagt att söka hjälp eller hur? Man tror att man ska fixa det men... det är inte alltid. Ha det bra. KRAM

MIIDORI: Vad fint du skrev. Man blir uppmuntrad! Det är helt rätt det du skrev. Det är så i bland måste man vara ledsen och sur och inte alltid glad. KRAM

• Kramis Fia

Kesso: Vad har en psykolog med detta o göra?! Vi är inte deprimerade ju! Det handlar om ren lathet. Ja, han har velat bli pappa i många år... Men hans erfarenhet av sambo liv tidigare, har gett honom tanken av att han inte behöver göra något i hemmet. Hans förra sambo gjorde ALLT... Jag har försökt förklara för honom att folk är olika och jag är inte som henne... Men förhoppningsvist så löser det sig till slut..

Tackar för alla goda råd från alla goa här inne!!

KRAM

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping