• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • isako
    Tintan skrev 2007-03-18 11:26:43 följande:
    Isako: Välkommen Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
    Tackar tackar :)
    Snubblade över den här tråden precis.. Behövde verkligen det.. UTTRÅKAD!
  • isako
    Thullan skrev 2007-03-18 11:28:18 följande:
    Isako: Välkommen.
    Naa. Tack!
  • Tintan

Isako; ja denna tråden är bra, här kan man fördriva tiden en massa *ler*
    men jag ska ta en paus nu och ge emilia och michelle lite mat sen komma till skott med städningen *suck*
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kesso

Isako: Jag vill också säga Välkommen! hoppas du ska trivas här.

• Kramis Fia

Kesso: Det har alltid varit samma sak. Innan vi flyttade ihop då såg det bokstavligen ut som en bomb hade slagit ner hemma hos han, det har förändrats sen jag flyttade in här... Men det är ju för att jag gör allt... Det är bara ren lathet, han har själv sagt att han hatar o städa för det är så tråkigt... Men det är ju sånt man måste göra emellanåt i livets gång! Nu är han förkyld också, men det är jag också. Han har alltid en ursäkt till att slippa göra något...

Isako: Welcome!!

• isako

Tintan

Ok.. Precis vad ja behöver! Usch.. Lycka till med städningen..

Kesso
    Hej och tack!

• Kramis Fia

Kesso: Ne, självklart vill han inte att jag ska flytta. Men fortsätter det så här då kommer jag garenterat göra det! Jag vill inte ta allt ansvar själv!!

• isako

kramis Fia.. Läste dina tidigare inlägg.. Stå på dig.. Gör som jag.. strejka.. Då jävlar blir det fart på karljäveln.. Haha

• Kramis Fia

Isako: Jag har strejkat tidigare... Och det hjälpte inte... Han bryr sig inte ändå...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping