• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • isako

Hej hopp alla glada... Eller inte..

Idag är bara en sån dag.. Allt är egentligen bra, men ändå vill jag bara gå och hänga mig själv! Saknar mamma, Malmö, syster Yster, att vara singel, dansa på högtalare, one night stands.. Ja allat förutom villa, volvo , vovve...

*suck* Sen får man dåligt samvete när man ser den där lille guldklimpen där han sitter och försöker trä gummiband runt fötterna..

Hepp hepp

• Kottten
    isako: usch o fy då!! å andra sidan känner alla så me jämna mellanrum!!! du e absolut inte ensam!!!! Ja tröstar mig me att min tid kommer igen... o då jäklar!!!!! O visst blir man allt lite glad av o titta på de små skitarna De kan verkligen få en på bra humör igen!!! Vi får väl smala ihop ett gäng framöver o ge oss ut o röja lite... hehe... KRAM till dig o hoppas du blir på bättre humör snart!!!!
    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Småbarnsliv
    Isako: Hejsan vännen! Jaså du har en sådan dag, idag har jag faktiskt en hyffsat bra dag, glada ungar (som är vänner) en hyffsat okej glad sambo & hyffsat välstädat hem för en gång skull..
    Mamma & syrran kommer hit, de ringde för att meddela att de skulle våldgästa oss så det var ju liksom bara att sätta igång att städa, men nu jävlar har man ju värsta värken i fogarna...
    Men det är ju bara att bita ihop..

Nej dags att torka golvet
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Kottten
    doyoumind skrev 2007-03-20 15:23:33 följande:
    Underbart väder!!! Vilken energi man får..Jag har förlossningen kvar..blir så avis på er alla som har era små sötisar hos er..längtar i massor efter bebben..
    du har ju din bebbe snaaaart!!! o då sitter vi här lite avis på att du har bebis o våra e så stora!! Kram!!!
  • isako

kotten..

Naa tack. Men ibland känns det som man är ensam med att känna så.. Alla är SÅ lyckliga och glada.. Fast det kanske blir så när man har en trots terrorist hemma.. ?!?

Känner mig.. fastkedjad på något vis. Men precis som du säger, det räcker med att han kommer och ger mig en kram, sen är allt friiid och fröjd igen.. Glad

• Kottten
    isako: att alla skulle va så lyckliga e nog en fasad som man vill visa upp!! Kan ju då meddela att vi hade ett mindre storbråk här ida... inte alls kul när man e febrig o dan!!! O de hela började me att ja inte orkade svara i telefon när de ringde... ja, ja, luften rensades iaf o allt blev bra men f*n va jobbigt de e att bråka!!!! Så innan allt blev bra igen hade ja hemska planer... hehe... hur vi skulle flytta o så där... o då längtade ja oxå efter att få va fri, dans på borden o göra dumma saker... :-d SÅ du är absolut INTE ensam om att känna så där!!!!!!!!!! >--- ---< KRAM
  • isako

kotten.. Skönt att höra.. Om du ursäktar.. Jo då, så där tänker jag varje gång vi bråkar haha! Smider ondskefulla planer Flört

• Miidori

isako: Alla känner nog så mer eller mindre någongång :D

Doyoumind: Din bebbe kommer snart! =).Njut av tiden nu! Och sooooooov mycket innan ..

Hoppas att alla har det bra!

RKAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • isako

småbarnsli. Hej gumman.. Då är det kanske dax att komma på besök i den nya lägenheten då.. Pasa på när det är städat.. hihi

Miidori. Bra, får grymt dåligt samvete juh.. :)

• doyoumind

Kotten o Miidori känns som en evighet..men ser man bakåt har tiden gått så fort..

iskao känner igen de tankarna..och du kommer kunna dansa på högtalarna men one night stands kanske inte din pojkvän uppskattar *fniss* Man får en massa tid för nytta och nöje när barnen blir större Hoppas att du mår bättre och sug åt dig de härliga solstrålarna som bjuds idag

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping