• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • doyoumind

och jag ska försöka sove lite mer

• isako

doyoumind
    Naaa. Tack! Ja, one night stands blir nog ingen succe här hemma precis.. :) haha. Kanske om det är en tjej och han får va med!? ;)

• doyoumind

haha ja det kanske han skulle gå med på *skratt*

• isako

doyoumind

Hade han säkert gjort.. haha Vilken kille hade inte gjort det :)  Dom är små snuskhummrar dom där karlarna!

• isako

Nä, nu skall jag gå på Me&I party och shoppa mig själv glad igen. Verkar vara en fungerande terapi för mig.. :)

Kram på er tjejer!.. Och killar...?!?

• Springsteen

Shopping hjälper alltid mej när jag är på dåligt humör.. o de känns bäst när jag vet att sambon blir irreterad över de me (om de är han jag är sur på ) jag har varit på ovanligt bra humör idag

O vi har fått tillbaka vår bil idag... den var jättefin igen och funkade perfekt Gick mycket fortare än vad nån kunde trott... 12 dagar och till o med plåtnissen trodde ju att de skulle ta minst 5veckor...

• Tintan

Springsteen skönt att bilen är på plats igen
    Shopping är bra för själen, speciellt att shoppa bäbbis kläder så skoj ju.

Här har vi bara njutit av det fina vädret idag, och tvättat en massa.

Nu ska jag bada alla mina barn och natta benji, imorgon börjar han dagis igen, och oj vad han ser fram emot detta.

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

God kväll!!!

Jag vill med gå på MeandI party, deras kläder är sååå söta o fina. Hade jag haft plats så hade jag haft ett men jag skulle kunna ha ett hos svärmor då bjuder jag in alla som vill Om svärmor vill då... hihi.

Vad det inte nån som skulle ha Dunnisparty? DÅ ställer jag med!

Sambon är på starta eget kurs och ja ska lägga lilltrollet snart. Hon ylar nu, får skriva mer sen....

kram så länge

Doyoumind: Snart får du snuffsa på din lill*!!! 

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping