• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Angeelica: Kikade på vagnen den verkar ju super!

• Springsteen

Nu har Wilmers gammelfaster varit här o min kusin... Trevligt.. men förstår inte min släkt.. *skakar på huvudet* Har inte träffat dem på jäääättelänge (typ ett år).. och de skulle vara här runt halv sex... De kom vid halv fem och har redan åkt hem... Fick jättefina kläder ,ett par häftiga sandaler och häftiga bilar i trä ... Min farmor var likadan... De var här knappt en timme och var tvungna att stressa hem för parkeringstiden gick ut!!!!!! de är pensionärer som endast åker in till stan för att handla 2ggr i veckan... annars är de hemma i sin stuga...

• Springsteen

åhh måste ju berätta Skulle ju lägga över Wilmer i egen säng igår när han somnat... gick ju inte alls... Han har INTE varit så svårsövd sen vi kom hem från BB o han hade magknip!!!!! Han måste känt de på sig.. och ändå så gjorde vi ju precis som vi brukar när vi går o lägger oss... han brukar ju stendö ungefär och man kanflytta o ha sig med han... men så fort vi försökte röra vid han så vakna han när vi väl fick han att somna... så till slut fick han sova kvar hos oss... sen vakna han redan efter 2½h o skulle äta och sen vakna han kl 6 och var vaken till tio... fast han har sovit mycket nu under dagen... Så nytt försök i natt...
    Hur har ni gjort som haft era barn i sängen i början??? Han sover ju i sin säng på dagarna..

• Miidori

Springsteen: Tindra sov bara i våran säng i några veckor..Sen flyttade jag bara över henne..Har inte varit några problem alls här..Sen nu så sover hon gott i sitt nya rum..Var vaccinationen som störde hennes sömn innan, men nu går det alla Tiders..Fast självklart kan man inte redigt slappna av än, men börjar bli bättre..Hon sover bättre, och jag sover bättre nu när hon har eget rum..För då vaknar inte jag var 5 minut när hon har något ljud för sig!..Nu sover hon typ från 20.00- 07.00 utan problem..utan något nattmat eller så..Sen ger jag henne mat vid 07.00 sen sover hon 1-2 timmar till =))...Så skönt!!

Hoppas att alla har haft det bra! ajälv har man varit så duktig! Gått ett par km och gjort situps *glaaaa*

Ha en bra kväll! KRAM

Hatad av få, älskad av många :)
  • Angeelica83

go kväll go kväll...

nu har vi beställt vagn de blidde en teutonia fun.. den skulle man ju köpt som första vagn egentligen men så blev de inte...
    har nu lovat min sambo att denna vagn ska ja ha till nästa skrutt meRäcka ut tungan
    men den var verkligen jätte smidig o liten och vändbar sitts..
    konstigt vilken skillnad de på vagnar på nätet o i verkligheten...
    qinniyn va jätte klumpigLedsen

hoppas ni får en trevlig kväll alliballihopa...

kramelikram

• Springsteen

Vi ska testa i natt igen Midori... Jag har ju inga problem att sova jämte han... sover som en stock ändå

Angelica... vi tänkte oxå köpa en teutonia fun.. men fick höra att de var jättemånga som reklamerat den pga att chassit blev skevt jättelätt och att den är så stötig när man kör på ojämnt.. inget gung i den... så var rädd om den!!!! (o den hade inte varit ute i handeln så länge i september) Men tycker den är skitsnygg och den är lättkörd... Vilken färg blev det??? jag bara älskar den limegröna...

Nu har vi ätit den månatliga pizzan för de sista pengarna innan nästa pengar kommer

• Angeelica83

springsteen... ja jag har faktiskt oxå hört de att den skulle vara stötig o så men jag pratade me dom när ja köpte den om det och de sa att de knappt haft några reklamationer på den...
    man hör så mycket...  men de är ju inte den billigaste på marknaden precis så sådan crap kan de ju inte va..
    men va de 07:an i september me?
    får hoppas de blir bra annars har ja ju anledning att byta igen sen hihiGlad

jag tog faktiskt svart för jag har ju färg nu så jag har tröttnat på de.. men sambon tyckte me om limen men jag vägrade man tröttnar ju så himmlans lätt på sådant...

kram

• Springsteen

hmm.. borde ju varit 06an då 07an kom i samma veva som vi köpte vår.... Vi tyckte oxå att de var mkt pengar för nåt som vi inte var säkra på höll... Men förhoppningsvis så är den bättre.. Ni har ju garanti på den oxå O de i butiken säger inte alltid som de är.. .Då säljer de inte lika bra För den är SNYGG

Vad skönt att allt var bra småbarnsliv

Nu ska vi lägga oss i sängen o titta på dirty dancing 1... sambon hade inte sett den

• Angeelica83

vi känner henne på baby proffsen o ja tror inte hon skulle ljuga för mig... hehe men som du säger de finns ju garanti..
    kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping