• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

hehe skulle bara se om de gick lägga in bild från firefox... explorer va så slött så ja orkade inte vänta..
    men de gick inte...
    få bli en bild en annan dag dåRäcka ut tungan

kram kram

• Kesso

Vilka söta bilder ni lagt ut på era barn. Skulle vilja Förstora upp Vilma men det går ej är ej plusmedlem.

TINTAN: Nu såg jag att dina flickor inte var så lika. Jag och min syrra är då lika kan jag säga.

• Angeelica83

god morgon..

oj oj va trött man är i dag har typ drömmt om vagnar hela nattenOskyldig
    har nu beslutat att jag ska sälja min emmaljunga city cross som jag aldrig använt sitt delen på en (sambon måttligt lycklig)Räcka ut tungan

är de någon som har lite bra tips va man kan köpa för någon vagn har lite som jag gärna vill att vagnen ska ha..

vändbart handtag alt. sitts
    smidig att fälla ihop o inte för tung.
    tre hjuling
    sen att hon ska kunna ha denna vagnen både som sitt o sulky för vagnbyte går han nog inte me på en gång till sen haha..

I dag ska vi på sång på föräldrar gruppen de ska bli kuligt..
    alla får ha en bra dag..

kramelikram
    Angeelica & Tifa

• Pärlan81
    Angeelica:

Phil & Theds vagn är jag ju inte sen att rekomendera alltid Finns en del att köpa till om man får syskon sen som man sätter bakom sittdelen. Kan sätta in en repris hur den ser ut då med.

Jag ska själv köpa denna nu till våren. Dock inte vändbart styre. Men har bara hört bra om den. Säljs häruppe på Dalvik samt 1klass. Men den är mycket billigare om man beställer den från England.
  • Pärlan81

God morgon!

Vilka sötisar ni har!!!! Så kul att kika på lite bilder i tråden med
    Miidori; Så duktig Tindra är, kryper ju i väg snart ju Molly har inte gjort så än, hon sitter än så länge, försöker åla o rullar på åt alla håll. De är för goa!

isako: Fin Burberryjacka! Är den billig för den måste ju kosta en del i vanliga fall eller?
    En halsduk kostar ju 1500 "bara" i det märket

Idag fick sonen vara hemma också. Han får gå på onsdag för det är tempo på dagis o han hostar ju när han antsränger sig. Molly är dock hostig än så jag får väl meddelan på tele om jag inte kan på onsdag. Jag vill inte utsätta er för nåt om hon fortfarande snorar o hostar. Min lille sessa... att det inte ger med sig.

Idag kommer lillbrollan hit så jag ska väl börja reda ut hemmet nu.

Anggeelica; Min sambo är inte så gla som säljer o köper nya vagnar. Men nu har jag 1 o den ska bort den med o sen in med en annan enklare sittvagn. Man får trimma lite på dom så går det till sist

ha en toppendag alla!!!!

Krya på er ni som är förkylda!!!!

• Angeelica83

pärlan: ja jag har tittat lite på den vagnen den är ju ur snygg. men de är de att man inte kan vända den... jag vill så gärna att hon sitter mot mig en tid till..
    åhh de vinns ju så många vagnar.. och man vill ju inte bli besviken..
    du har ju sålt vagnar.. är de svårt att bli av me dom lr?

ja när jag först sa att jag ville byta vagn trodde jag att han skullle svimma hehe
    han sa att de blir de inte tal om, vi har en fin vagn och den har vi ju inte andvännt sitten till en så hur kan du säga att den inte är bra.  bla. bla 
    ja du känner säkert igen de hahaSkrattande men nu ca en vecka senare så går de bra att byta vagn. ja vi kvinnor har nog en förmåga att få som vi vill..

kram

• Tintan

GodMorgon allihopa

Kesso: Ja visst är de olika, ändå blir de mer och mer lika ju äldre de blir och Emilia blir lite rundare, hon ligger ju 700gram efter syrran i vikt.

Pärlan: Skönt att ni har haft en bra helg i skåne, min kommer ju från bromölla 2 mil utanför kristianstad, så vi ska åka ner om 2 veckor.
    Hoppas Molly kryar på sig,dessa förkylningar är jättejobbiga detta året verkligen, svårt att bli frisk från dem.

Miidori: Ja hon är tidig Tindra....jag kommer ihåg benji han kröp när han var 5½ månad och gick runt möbler vid 7 månader han hade blåmärken uverallt kommer jag ihåg. Får hoppas dessa två tar det lite lugnare *ler*

Angelica: Hoppas du hittar en bra vagn. är ju verkligen en djungel därute.

Här blir det en lugn dag idag, vädret suger ju verkligen, var så sugen på att gå ut med barnen idag, benji vill leka i lekparken, men som det blåser och regnar *suck* får tända ljus och mysa istället
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • tokfiorna

HOHO!!!
    Ja som ni kanske minns så påminner situationen(angeelicas) om den jag var med om angående vagnar...då våran sittdel var vänd utåt så var vi ju faktiskt tvungna att köpa en nySkrattande Läs detta http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,683832,00.html

Vi satte ju ut våran på blocket och det var inga problem att bli av med den..fick nästan det vi gav,hihiFlört
    Nu har jag ju bugaboo och även om den inte är jättebra i terräng så är den perfekt för stadskörning..och det bästa är ju att andrahandsvärdet är högt, men tyvärr finns ju inte bara sittdel att köpa så man var ju tvungen att ta med liggdel oxå som man knappt använder nu men som sagt, bra att ha när den ska säljas.
    Har varit uppe och tvättat tidigt och snart ska vi på prommis längs vättern och sen babysång..kul att vara "mammaledig"Skrattande
    Ha alla nu en jättebra dag önskar jag å gumman.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping