• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

God Morgon alla

Här är det full rulle nu på morgonen, benji ska vara på dagis om 30 min och tjejerna ska kläs på, men jag vara bara tvungen att ta en kopp kaffe och varva ner 5 min....sen blir det en promenad
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

God morgon!!!

Åh jag hade så gärna häng på idag kan jag säga!!! Men detta är verkligen långdraget. Molly snorar så än o hostar så bäst att ta det lungt. Fy när ska detta ta slut....

Men nästa vecka är det ju fika på fm o då kan jag (peppar peppar..) ska bli så kul att träffa er alla! Skönt att det är fint väder idag också!

Jag har med ny nalle, hämtade ut en ny i helgen. En rosa Sony Ericsson, är nöjd.

Doyoumind: Kika in på www.dunnis.se eller www.meandi.se det är jättefärna kläder, lite dyrare men kul med nåt.

Angående klädparty så har jag minst 4 vänner som vill komma så om det blir mycket för tokfiorna så kan nån annan ha ett party med ju.
    Martina du var väl sugen med? Annars tar jag itu med det idag, ska storhandla med svärmor så där kan man säkert vara. Då kanske man kan ta det lite tidigare så ni som vill ta med era små kan göra det.

Ha en mysig dag nu alla så ses vi nästa vecka o hörs här!

Nästa vecka ska vi till Rogö med o ta halvårs kort, ska bli så kul! Har det på sonen med.

Kram kram på er!!!

• tokfiorna

Hejsan..kikar in snabbt..
    pärlan: ja du har då haft otur med sjukdomarLedsen Klädpartyn kan det ju inte bli för mycket av så kul om någon mer tar tag i detGlad Men som jag skrev igår så finns det mkt gott om plats så man kan ta med hur många man vill..kommer ju alltid återbud oxå.
    Nä nu ska jag traska ner med två kompisar till stan, miidori hör av dig om vart jag ska bege mig sen..nu ser det ju ut som stadsan men kan ju ändras snabbt..SEEEES

• doyoumind

tack pärlan 81 ska kolla länkarna
    Vad härligt det låter med vårpromenader..själv ska jag stressa iväg till skolan nu. kram.

• Pärlan81

tokfiorna; Ja men då kanske vi får plats ändå. Ja återbud kommer alltid det vet man ju Kul om det säljs ordenligt med!

• Miidori

Tycker att det är bättre att vi fikar på sesam..Madde och Tessan höll på att blåsa bort, och det var tydligen svinkallt! Så vi går dit istället kl 14.00!!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Springsteen
    Miidori skrev 2007-03-21 10:13:47 följande:
    Tycker att det är bättre att vi fikar på sesam..Madde och Tessan höll på att blåsa bort, och det var tydligen svinkallt! Så vi går dit istället kl 14.00!!Hatad av få, älskad av många :)
    ¨Satt precis o fundera på samma sak... Funderade på hur de skulle kännas att amma i kylaLedsen då kommer vi dit istället Tar med mig en mamma från vår föräldragrupp
  • J e n n y A

Godmorgon alla mamsingar.
    Hoppas ni får det trevligt på er fika idag. Själv sitter jag och inväntar besök av min syster med sin lilla flicka. Ska bli så kul. Va ett tag sen vi sågs. :D

Ha en trevlig dag allesammans....

• Counterfeit

Springsteen: Amma i kyla låter inte bra. Jag tänker ju på mjölkstockningar, jag som hade så mycket besvär med sådant...

MeandI-party kommer jag gärna på, tycker de har väldigt fina kläder. Så om någon känner sig manad så finns jag här. Annars kunde jag också ställa upp...

Isako: Du, den där känslan av att vara trött på alltihop tror jag också att ALLA har, knappast onormalt! jag har den ibland, särskilt när Simon har blivit på kortslutningshumör och gnäller om oprecis allt...

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Springsteen

Counterfeit.. satt o funderade på filtar har inte så ont av de i vanliga fall men kan tänka mig att de fanns risk att jag skulle få utomhus.. Har inte ammat utomhus än

Nu 4dagar senare ser jag att min pres bild ändrats de är inte alls sena

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping