• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Ps. Hade ju precis den quinnivagnen som är i artikeln i aftonbladet så det var ju inte jättesvårt att få sambon att fatta att vi var TVUNGNA att köpa ny 

• Angeelica83

tokfiorna: jag har tittat lite på quinny freestyle och den går ju att vända på och de är ett måste se har jag sagt från början.. våran EL går att vända men de gick att övertala ändå..Glad
    va quinny vagnen bra annars? lr ska titta på nått annat...

hoppas du får en trevlig promenad i de fina vädret heheFlört

kram

• Springsteen

Gomorron...
    Här var man uppe vid halv sju men fick sova en halvtimme till av en snäll sambo nu.... ska nog hoppa upp och ta mig en promenad ner till stan... bäst att kolla läget idag när man inte har pengar

Drömde en sån mardröm att jag råkade köra på Wilmer i bilbarnstolen när jag skulle parkera.. hade ställt honom utanför.. Har varit min mardröm länge i verkligheten.. Ni vet när man har parkerat och nån annan ställt sig så nära att man inte får in han i bilen utan att köra ut först... har inte varit med om de när jag ska iväg ensam än.. men den dagen kommer väl.. ska definitivt försöka få in han från föraresidan först!!!!

Ha de så trevligt på babysången... vi får besök här idag av min faster o min kusin.. o så måste jag förbi mormor oxå så de är väl dags att stiga upp...

• Springsteen

hmmm.. jag har ju bytt pres bild.... varför syns den inte här????

• Kottten

Go morron... eller förmidda

Här har nu febern slagit till Så nån fika lär inte bli aktuellt för mig den här veckan *gråt* Som tur e så e ju tjejerna hos sin pappa så de e bara ja o melvin o han ligger gärna i sängen eller han har ju inte så mcyket val egentligen .

Ha en toppenda!!!

KRAM

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • isako

Gomorgon, godförmiddag.. God allt.. :)

Har beställt Crocs till lillmannen, 350 spänn, kostar ju 500 i stan. Kanon fina.. Får dock smyga med dom ett tag.. Gubben är på krigsstigen.. Haha

• Kramis Fia

Halloj Alla!!!

Önskar alla en underbar Måndag.. Tänk om solen kunde skina lite också..hehe

KRAMISAR!!!

• Springsteen

för er som känner DH81 så har hon lagt ut lite bilder

• Counterfeit

Hej... här har det verkligen skrivits i helgen!

Välkommen Kramis Fia och Isako!

Tintan: Jag kommer mer än gärna på fika hos dig, skulle vara jätteskoj! Så föreslå ett datum, vi är inte alls ointresserade!

Roligt att se era bilder!

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Pärlan81

Hej på er!!!

Angeelica: Måste kika på den vagnen o se vad det är för nåt?

Men 1 1/2 år är rätt lång tid tycker jag att ha dom mot en. Jag satte Zack framåt vid 10 mån. Han tyckte det var så skoj! O han blev inte överstimulerad alls. Sen tittar man ju till dom o pratar med dom hela tiden, tycker man stannar titt som tätt när de är så gamla.
    Men vid 6 mån är det lite tidigt, är ju mysigt med att se dom när man går.

Mina vagnar har jag sålt på 1 timme men brion tror jag kommer ta lite längre. på 2 år har den förlorat värde med 5000 ungefär. Det är lite surt.

Kramis Fia: Ha en underbar måndag du me!

Springsteen: Man har sina madrömmar, min är att barnen ska sätta nåt i halsen, fasa!!!!

kram kram allaa!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping