• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Jag skulle med kunna tänk mig att ha meandi party plats har jag ju nu...
    om det är några som vill komma?

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • tokfiorna

Tjo!
    Jag och en kopis ska ha ett meandi party snart, fick numret till en säljare idag på babyfrukosten, ska bara ringa och boka, vi hade tänkt att ha det hos min kompis för hon har gott om plats, återkommer om tid och alla som vill är självklart välkomna. Kläderna är jättefina och kvallen braSkrattande Vi tänkte ha det typ vid 19 någon kväll så kan man själv bestämma om man vill vara "barnledig" eller om man tar med godingarna..men som sagt återkommer om detaljer..Ha en fin kväll!
    Förresten vi bokade en resa idag till side som ligger i turkietCool Åker i juni...LÄNGTAR

• isako

Guuuud så fina grejjer.. usch vad dyrt det blev! Eller faktiskt inte så HIMLA farligt med tanke på att jag fick en hel del plagg..

Jag tycker också det är extra roligt att handla när jag är sur på gubben och liksom vill ge igen lite..hihi. Finns inget bättre än att ge han en lite smärre "faktura" chock! : - D

Mår faktiskt bättre nu .. trot eller ej ;)

• Springsteen

isako... finns ingen bättre terapi

tokfiorna... låter trevligt, får se vad plånboken säger sen

Tintan stortvätt... både barn o kläder fick ordna ett snabb bad i handfatet här nyss... ingen blöja i världen hade klarat de lasset

I morron... stadsparken o vid dåligt väder sms??? kan ju höras här på fm???

• Miidori

Hehe!! Jag har beställt ny nalle idag *lääängtar* jag oxå! tills den kommer
    kram

Hatad av få, älskad av många :)
  • Springsteen

vad blev de för nån Cissie ???

• isako

Miidori.. nalle mobil eller nalle nalle..? Antar att det är en nalle mobil, annars hade du nog inte varit så glad ;)

• Springsteen

Isak säg inte de ... jag hade blivit glad för en nalle fast i o för sig så slår inget min rosa mobil nu

*jag är ensam hemma ikväll och har inget liv*

• isako

Springsteen

oxå sant! Beror på vem man fått den av! Fast jag älskar dom där gråa nallarna ni vet med olika mössor och texter.. Guud vad dom är söta!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping