• Biodlaren

Jakt nr2

Hej alla jagande pappor! Fortsätter på den gamla jakttråden. Här pratar vi jakt med varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-24 11:48:34:
    Eftersom det finns jaktintresserade kvinnor också, så välkomnar jag er hit.

• Svar på tråden Jakt nr2
  • Biodlaren

Jag är intresserad av en pappaträff med jakt. Till hösten kan vi jaga orre och tjäder eller hare på våran mark, finns räv och mård också.

• GAMMD m 6 barn

Låter bra!! Välj ett datum JAG KOMMER!! Förresten var bor du?
    Om ngn grabb här är intresserad av fjällfiske så känner jag till en massa bra tjänar med både fjällröding och öring. Då menar jag till sommaren, man behöver tälta då det är för långt att gå fram och tillbaks samma dag.

GAMMD m 6 barn
  • GAMMD m 6 barn

Har bytt nick,

Lassemannen m, 6 ungar
  • Biodlaren

Jag bor i Stallarholmen vid mälaren utanför strängnäs i södermanland, men min jaktmark ligger mellan Skinnskatteberg i västmanland och Ludvika i dalarna. Marken ligger alldeles vid dalagränsen.

• sth tax

Hej allihop, en pappa träff m jakt låter ju inte helt fel, har själv en lovande tax men ont om rådjur på marken, men all jakt är ju intressant. Fjällfiske efter öring o röding låter ju även d kanon...ha d gött.

• Biodlaren

Hej på er alla!
    Det var ett tag sedan jag var inne nu. Vi var på ett könsultraljud i måndags och fick reda på att vi får en liten tjej i maj. Och på tisdagen åkte vi till Disneyland Resort Paris med ungarna, vi bodde på Disney hotell Cheyenne vilket visade sig vara ett bra val. Det är ett vilda western hotell med bra service och kanon bra mat, det fanns gratisbussar till disneyland som gick var 12e minut. Jag kan rekomendera ett besök där, kommer att lägga in lite bilder på min sida. Ha det gott grabbar! Skrattande

• Biodlaren

Helgen den 10-11 mars ska vi ha en kombinerad räv och lodjursjakt på våran mark om vi får ihop tillräkligt med folk för att ha en drevjakt, ska bli kul men vi har lite svårt att få tag på en rävdrivande eller grythund vi har ingen i laget.

• oOCarpediemOo

om du menar alvar så har jag tid jag har oxså en tyskjaktterier som jag börjat att släppa i gryt

Svar på tråden Jakt nr2