• Biodlaren

Jakt nr2

Hej alla jagande pappor! Fortsätter på den gamla jakttråden. Här pratar vi jakt med varandra.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-24 11:48:34:
    Eftersom det finns jaktintresserade kvinnor också, så välkomnar jag er hit.

• Svar på tråden Jakt nr2
  • oOCarpediemOo

ja det spelar ju egentligen ingen roll för mig!

sicken lustig kurre vi har haft besök av här på sidan (skulle kunna bli sån där standuppare) ler

• sth tax

spelar ingen roll för mig heller..

• Biodlaren

Om ni vill så kan vi jaga fågel på min mark i västmanland?  Ska vi träffas med eller utan barn? Min grabb följer gärna med.

Pappa till Michael och Joachim och gift med syrra.
  • Triton

Vi väntar barn i början av november så helst innan det. Låter fantastiskt trevligt i alla fall. Vem är lustigkurren på tråden?

• GAMMD m 6 barn

Jag har haft en massa tentor, är man som jag 37 år så tar det lite längre att plugga in ngra böcker då de grå cellerna blivit lite långsammare. Klart jag hänger på om det skulle bli en pappajakthelg!!!!!!!!!!!!!!

• oOCarpediemOo

Triton: jag syftade på kaospassageraren!!!

• oOCarpediemOo

Idag var jag ute och jagade Bäver helt fantastiskt!!!
    Tyvärr blev det inget skjutit men det kvittade för det var så underbar kväll!!!

• Biodlaren

Synd att vi inte har någon bäver på våran mark, skulle vara skoj att få smyga på bäver igen. Dessutom gillar jag rökt bäver till ett glas rött eller en öl "mums" .

• oOCarpediemOo

ja det e så skönt att komma ut lite!
    du får väll ta dig vägarna för bi oss o jaga lite bäver.
    det blir ju bara bättre o bättre väder ju längre säsongen lider

• Biodlaren

Tror inte gumman blir så glad om jag åker iväg så långt nu i vår, hon är sjukskriven för att inte föda för tidigt. Hon är beräknad till 24 maj, men det verkar som om bebisen tänker komma tidigare.Fundersam

Svar på tråden Jakt nr2