• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • vice99

Godmorgon tjejer. Jag har läst någonstans att man är varm från äl till mens för att sedan bli "kall" igen.

• Sofis

Yrrepyrr: hm ja du snart är det dags att sätta mig och plugga lite, så fort jag kan slita mig från datorn Måste in på skolan snart och jobba på ett grupparbete... usch nyss när jag vaknade så tänkte jag testa mig med en äl-sticka för att chansa.. var så trött o nyvaken att jag tappade den svindyra CB digital grejen i golvet så den gick sönder Jaja... så går det när man är testnarkoman Och du då? Vad händer idag?

• Yrrepyrr

Ska in til stan och handla..scoutfm på kvällen annars lugnt, ska baka också tänkte jag, dåligt väder är det så man får hålla sig inne

• vice99

NÄ tempen fortsätter att vara relativt hög. Tempen går ner dagen före mens pga att progesteron halten sjunker och då startar tanten

• vice99

NÄ tempen fortsätter att vara relativt hög. Tempen går ner dagen före mens pga att progesteron halten sjunker och då startar tanten

• vice99

oj då vad jag är på idag. det var inte meningen att det skulle bli två. jag antar det ni har sett mig ändå

• vice99

nu ska jag sätta mig och cykla framför tv:n. Man måste ju hålla sig i trimm så man klarar av gravidiet, förlossning och framför allt så att man blir en sådan där super slimm mamma som alla drömmer om urk urk kommer nog aldrig att ske men jag försöker åtmonsdnde att inte gå upp innan grav iallafall