• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • vice99

antar att alla antagligen åkt till jobb och skola eller kanske sover ännu. har nu tränat och hoppar i duschen. sedan bär det av till kkk. jag är så spänd på onsdag får jag förhoppningsvis svar om jag haft äl eller inte.

hej då vi hörs i kväll

• strojes

jag är hemma idag. dottern vaknade med 38.8 i temp, så ingen dagmamma idag eller imorgon.

• Tinkerbelle

Hello allihop! Jag forskar hemmifrån, så därför är jag ofta här. Men jag försöker begränsa hur ofta jag sitter här istället för i word-programmet. Just nu är det hårdkörning med ex-uppsatsen så att den blir perfekt! Sen kan jag äntligen fortsätta med det jag påbörjat.... Är bra på att börja nya projekt innan de gamla är riktigt klara...

Som vice99 sa, tempen höjs efter ÄL och ligger högt frams tills mens. Så är det för alla och det kan vara förklaringen till att många nu känner sig varma. Är man gravid håller sig dock tempen hög hela tiden.

Själv lite tempglad idag! Hade en dip igår och idag en väldig höjning! (Enl en teori kan en dipp följt av en höjning tyda på inplantering. Det har stämt imånga fall, men det kan ju också vara en tillfällighet just nu...)

• Maglan

Hej Brudar :)
    Här fortsätter molvärken..fast den är inte alls som mensverk längre. Mer som växtvärk..ett gott tecken kanske? Hoppas på det i alla fall. :)

• vivana

Ja ha tjejer då var snart äl över för denna ggr å man kan ju bara hoppas att det har tagit sigg denna ggr Vi har istort sett myst varanan dag (så det borde ju fungera tycker man)i snart en hel vecka!! stackars sambon fast jag tror inte han lider specielt mycket

Kram på e alla å LYCKA TILL nu

• Stil07

Hej Tjejer!

Idag har jag på BIM-8 den tråkiga nyheten att berätta att jag börjar tokblöda idag så det känns definitivt som mensen kommit och på tok för tidigt.

Tror på att det är klimatförändringar i min kropp också....ÄL kom 1 vecka för tidigt och så också mensen........

men....den här månaden blev jag inte lika deppad som förra eftersom jag hade på känn att vi missat ÄL pga infulensa dessutom har min "skenis" varit ganska lugn.

Inget mys =inga barn.....välkänt eller hur?

Lycka till Ni andra!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Rottis77, Fluffmoln(5:e), Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(9)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag:
    Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) (10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (6)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e) Mrs Bee (2:a)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 49

Statistik: 0,2 * 49 = 9,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Stil07,

• ia1982

*styrkekramar* till dej

*** längtar efter en bebis ***
  • Licia

Stil 07: Ja, bättre lycka nästa gång! Kramisar!!!