• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

*kramar* Stil07 - vad skumt! Så mycket för tidig bör den väl ändå inte vara.....

Hoppas att ni mår bättre nästa månad!

• Tinkerbelle

*kramar* Stil07 - vad skumt! Så mycket för tidig bör den väl ändå inte vara.....

• Tinkerbelle

• Masqito

Uppdatering för idag =) Jag har återigen fått en vattnig flytning och har mer ömma bröst idag, tog temp. som låg på 37.3 en höjning från tidigare dar..

• Maglan

Masqito

HEj :)
    Här molvärken kvar..men en blandning mellan växtvärk och mensvärk..
    Känner mig tokbakis och jätte hungrig :/
    Ömma bröstvårtor med..
    En vecka kvar till BIM nu :)
    fan ta mensen om den kommer :P

• Masqito

Passade även på att ta ett ÄL test och det visade en liten stegring fast jag har haft ÄL redan..hoppas att det betyder nåt =)

• Licia

Men det låter ju som att ni är med barn! Det vore ju hemskt roligt om det var så. Jag känner mig bara trött och lite förkyld. Och är lite onaturligt varm ca 37 grader, brukar jag inte ha i friskt tillstånd... SVårt att veta skillnad mellan förkylning och grav. symptom :)

• Maglan

Licia

Jag hoppas verkligen att vi är det :)
    Men kan man verkligen ha så här mkt symptom en vecka innan bim?

• hyacinth

Jag känner av mina bröst men dom ömmar inte så mycket som jag föreställer att dom ska göra när man är gravid. Magen moler fortfarande och det känns obehagligt vid svanskotan. I lördags när jag låg i soffan högg det till i vänstersida av tjejmagen men sen släppte det igen. Det var exakt 1 vecka efter jag fått utslag på ÄL-stickorna. Vad tror ni det kan vara? Kändes läskigt...

• Masqito

Maglan: Det låter ju toppen, du har ju flera starka gravsymptom!
    Jag är fortfarande skeptisk till om det blev nåt den här gången..
    Tog som sagt temp. idag och den visade 37,3. Det högsta jag mätt upp hittills =) Och så sitter jag och fryser om vartannat, sjukt alltså!

Molvärken gör sig påmind ibland, mest mot eftermiddag kväll.
    Man vet ju inte vad man ska tro..det drar och ilar, även ibland mot ryggen. Ja, fan ta mensen om den kommer!!