• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Stil07

ett jättegrattis till dig Fluffmoln Lycka till!

En kram till Misan 1....jag vet hur det känns....vi sitter i samma båt men jag har redan skrivit in mig på v. 10 så det är bara att ta nya tag.

• Fluffmoln

tinkerbelle,

jag hade ju mf två månader sen och visste därför inte exakt när BIm skulle vara denna gång eftersom kroppen gjort lite som den vill efter det. Men brukar få spotting ca en vecka före mens och fick det i onsdags förra veckan så då borde min BIM egentligen vara imorgon, onsdag. Kändes lite konstigt i livmodern och spottingen slutate efter några dagar samt jag tyckte jag var extra känslig för lukter igår, så jag fick för mig att testa imorse. och det blev plus!!! Så egentligen skulle jag inte vara på denna BIM-lista, men eftersom jag ändå är här så har jag inte flyttat, men kanske borde det...

• Silverklar

Tack för tipset yrrepyrr!

Själv stod jag häromdagen med en pocket med berättelser från nyblivna svenska mammor. Verkade intressant! Men jag ställde tillbaka den. Vill inte köpa den förrän jag (förhoppningsvis snart) plussat.
    Vill inte riskera att den ska stå i bokhyllan och hånflina åt en ifall det dröjer (länge).

Hmm, har en växande allt längre inköpslista på allt trevligt som jag inte tillåter mig att köpa än, men som jag står och fingrar på i olika affärer och bara VILL HA. Allt är såklart grav- och bebisrelaterat...

• Paw Print

Fluffmoln, nej vi vill ha dig kvar här! :)

• Paw Print

Föresten ni som har plussat och berättat för era respektive, hur berättade ni? Själv hade jag tänkt slå in testet i ett fint paket. Ska bara se till att plussa först asg!

• Yrrepyrr

På någotvis känns det som om att jag ska tillåta mig att frossa..jag menar jag har ju 5 barn, kommer det inget nu så är det ju inte världens undergång och då har jag åtminstone fått en del av allt nojj och frossande, sånt har jag aldrig gjort faktist..
    Så Om det nu slinker ner fler babygrejjer i korgen och jag inte får användning av dom så sparas det till barn barnen,,

• Yrrepyrr

Paket var en bra ide, jag ska scanna in testet på datorn hans och använda det som startbild, tror ni han fattar då?