• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Full av förhoppning

Yrrepyrr... om du har BIM-18 så har du ju inte haft ÄL än, Äl är alltid 10-16 dagar innan mens... så då är nog flytningarna att du har äl Eller att du skulle haft kortare cykel denna gången

• Fru Wadell

Nettan 80. jag har oxå ont i bröstvårtorna endast *s*.

Ja, finnar kan vara ett gravsymptom men de brukar inte vara förrän v. 5- 6 har jag för mig att det står det på fl

Vita flytningar: det har med äl att göra står oxå på fl. Men jag har sett de som lagt inlägg här på fl att de fått det i samband med gravdiditet

• cattis82

Har också haft vita lite segare flytningar senaste dagarna, men idag är det helt borta, inga flytningar. I början av förra veckan var de lite mer lättflytande. Gissar att jag hade ÄL då. Lite svårt att förklara.

• Nettan 80

Yrrepyrr; gud va det lät positivt!!! Tänk om vi lyckats nu då

• Nettan 80

Nu får jag verkligen upp förhoppningarna Äl har jag ju haft så det är ju endast väntan på BIM kvar. Tänk om!!!!!! Jag ler med hela huvet

• Maglan

Sitter här med min molvärk och illamående jag :/
    men det är väl bara inbillning som vanligt :/

• Nettan 80

Cattis82: precis så menar jag. Tjocka sega &  vita.( ursäkta den väldigt ingående beskrivningen) Verkligen kritvita oxå.

• Nettan 80

maglan: När har du BIM? Det är inte inbillning förrän motsatsen bevisats

• Yrrepyrr

Full av förhoppning Jag hade äl den andra februari bim den 18 30 dagars intervall 14 dagars lutealfas..så jo jag ska ha BIM den 18

• Maglan

Nettan 80

12/2 har jag bim
    Men man läser så mkt om folk som verkligen har alla symptom och bara är skenis..
    Har ett Äl test hemma..funderar på att testa med det tills grav testerna kommit..