• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Fluffmoln

tack, precious alva

Jag väckte killen imorse precis efter jag plussat och berättade och kramade honom och vi var jätteglada. Klart det är mysigt att göra det lite mer avancerat som slå in i presentpapper o så, men jag ville bara berätta direkt

• Yrrepyrr

Fluffmåln va kul att få berätta! Önskar framför allt att vi alla här kommer dit!

• cattis82

Åhhh grattis fluffmoln! Lycka till nu.

• Tinkerbelle

Fluffmoln- vi vill ha kvar dig här!!! Hoppas du får med dig flera här till den magiska "andra sidan"... Jätteroligt, kommer ihåg att du fick mf så det här känns så kul!

• Paw Print

Fluffmoln, hehe jag jag tror nog att han ändå kommer att fatta, för jag kommer nog att ha ett sånt fånigt flin ;) men jag vill ändå göra det lite mer speciellt. Hoppas allt går bra för er!

• Paw Print

Nä, nu ska jag gå ifrån datorn ett tag, kikar kanske in sen igen, svårt att hålla sig från FL!

• Fluffmoln

tack, tinkerbelle och cattis,

ja, ska se till o dra med alla till grav-sidan Förr eller senare lär det ju lyckas...

• Beautyflie

Om jag har minsta misstanke om att det faktiskt kan ha tagit sig tänker jag chansa och testa på alla hjärtans dag (BIM -3) bara för att det skulle vara en sån fin present till sambon

• Maglan

Beautyflie

Gör det :)
    Funderar på att testa med el ÄL test idag för det är det enda jag har hemma är på BIM-6
    Men börjar bli mer å mer säker på att jag bara är skenis dock :(