• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

Fluffmoln - Jätte, jätte grattis!!!! Åh, vad kul!!!!!! Men vad var det som fick dig att börja misstänka så tidigt? Nyfiken eftersom du skrivit BIM om 6 dagar.....

• Paw Print

Oj vad många var lättretliga igår! Förstår Suzisuze poäng, men bezzerwisser-attityden var onödig! Fast ni andra var inte så snälla heller... :P Tråkigt när trådar ballar ur så...

Såg att några av er diskterade barnvagnar osv, själv köpte jag 2 par mamma byxor förra månaden. Det ni! Jag var så skenis att jag inte kom i mina gamla! Dessutom tänkte jag att e jag inte gravid nu, får jag ju ändå användning för dem sen. Och nu hänger dom i garderoben och hånler åt mig :/

Funderar dock på att inhandla lite bebbeprylar, mycket från min son har kommit bort, blivit sålt lr. slitet. Dessutom vet man ju hur lätt det "drar iväg" när man e bebbesjuk... Men då tror väl sambon på fullt allvar att jag blivit tokig :)

Hur mår alla idag (oavsett om ni skenar lr. är gravida)?

• Tinkerbelle

Spännande det här! Tycker att det känns skönt att inte ha jodens-skenissymptom den här gången. Trode verkligen att det var något förra gången. Kissade ofta, ömma bröst, mensvärk, ont i svank och ljumskar, törst.... Känns bättre nu! Inga symptom alls på BIM-8, mer än temp-dipp och nu stark höjning. I morses stack det i tjejmagen. "Stick" som kommer och går lite, men alltid på samma ställe. Så har det inte varit med skenisarna, där har det mer varit molvärk eller mesnvärk som varit mer diffus att identifiera.
    Men, men.... Man skenar väl ändå som vanligt...

• Tinkerbelle

Precious Alva - känner igen det där med mamma-kläder..... Jag har bestämt mig för att inte köpa något nytt, så vida det inte är mammakläder, innan jag plussar. Känns så onödigt att köpa nya snygga kläder om man inte kan ha dem sen! Ok, tunikor eller empireskurna toppar går bra.....
    Kul hur man funherar!!! Hoppas att du mår bra idag!

• vice99

Jannabus. Vita flytningar kan bero på graviditet. Det läste jag på growingpeople igår. Så men lite tur så har ni prickat äl och är gravid. Man måste vara positiv Lucka till

• Yrrepyrr

Grattis fluffmoln!!

Haha tinkerbelle, jag handlade igår och då "liksom av en händelse" kom det med ett par babysockar

• vice99

Full av förhoppning: siffrorna efter namnen är antal försök och siffran efter samtliga namn är antalet som förväntas få BIM den dagen.

Skriv gärna in dig på listan. Det är bara att kopiera och skriva in dig o ändra antal där det behövs

• Yrrepyrr

Har förresten köpt ett nytt rött te..nar jag nu inte ska dricka så mycket kaffe Det heter Earl red och var jättegott!
    Ett tips bara..

• Silverklar

Full_av_förhoppning: Välkommen till tråden!
    Har lagt in dig på listan den 17:e.
    Parentessiffran direkt efter vissa namn står för antal försök. Sista parentessiffran står för antal personer på den dagen.

ps. Om du vill lägga in antal försök är det bara att kopiera listan, och ändra frågetecknet vid ditt namn till antalssiffra.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(8)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) (10)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e), Full av förhoppning(?)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 49

Statistik: 0,2 * 49 = 9,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång: Misan1, Stil07 (2)