• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • hyacinth

Jag ska testa på Alla Hjärtan även om jag nog egentligen har BIM 10/2. Måste lura mig själv lite...

Kommer mensen så gör den liksom, men testar jag på Alla Hjärtan så är det iallafall inte för tidigt!!!

Vad säger ni om den logiken!?!

• cattis82

hyacinth - låter som ett klokt val tycker jag, om du kan hålla dig så länge.

Själv tänkte jag nog också testa på alla hjärtans dag BIM +1 bara för det skulle va så mysigt att plussa då. Men det kan ju också vara så att tanten hinner före.

• MinnY

först tänkte jag också testa på alla hjärtans dag. BIM-3 men sen ville jag inte förstöra den dagen med det där otäcka minuset. jag skulle bli för deppig då. men det är ju en mycket fin alla hjärtansdag pressent och man motförmodan nu skulle plussa. svårt men jag tror att jag väntar till BIM dagen istället.
    lycka till allesammans!

• Fru Wadell

Vad härligt att det börjar lossna i denna tråd och det börjar bli små plus ist för minus! Grattis till er som lyckas! Jag har BIM på alla hjärtansdag, men ska testa på lördag morgon. Vi ska ha fest då och jag vill inte dricka om det är ett plus (såklart) Ska hur som helst ta det lugtn eftersom jag fått ma och mf på rak och det har alltid varit en fest i anslutning till mitt plus (plussade efter festen typ) Vet att det inte ska göra något men rent psykiskt så ska jag ta det lugnt även fast det är ett minus. Känns okej om det kommer mens på alla hjärtans dag oxå.

Mina symptom: Dras och värker i magen längst ner lite då och då, sticker till ibland i brösten, mår illa ibland på morgonen och ibland efter jag ätit, trött (fast det är jag ju jämt *s*) och finnar.
    Hoppas det blir tredje gången gillt!!

• Yrrepyrr

Fru Wadell Håller tummarna att det går bra

För mig är det på tok för tidigt att testa på alla hjärtans dag men lycka till alla ni andra!

• Miss Skellington

Jag har BIM på Alla Hjärtans Dag. Är det ok om jag lägger till mig på listan? Det är vårt första försök så jag försöker hålla förväntningarna nere, men det är grymt svårt.

• Yrrepyrr

Klart det är ok Miss Skellington!
    Lägger till dig

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(8)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning ()(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 47

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 49

Statistik: 0,2 * 49 = 9,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång: Misan1, Stil07 (2)

• snöhästen

Lägger till mig också. Nu är det 10 jämnt som ska bli gravida (låter bättre än 9,8 )

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(8)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a...)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning ()(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 50

Statistik: 0,2 * 50 = 10,0 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång: Misan1, Stil07 (2)

• trulten

Kan inte grav symptom vara väldigt lika mens symptom?
    Man vill ju inte lura sig själv!

hmm. va svårt det är!

• hyacinth

Fru Wadell - Är finnar ett symptom? Jag har fått massor med finnar och håller på att bli galen!!! Trodde att nu när man börjar närma sig 30 skulle man iallafall slippa dom små rackarna!!!