• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Stil07

Hej på er!

Tack så hjärtligt för ert stöd......det känns lite trist att behöva vänta en hel månad till innan man ev. vet men thats life

Kram på Er
    ....några av er har verklga symtom.....helt klart så lycka till!!

• Sofis

Stil07: Jag beklagar att det inte gick väl denna månad Jag hoppas att det går bättre för dig nästa gång... kram!!

• vice99

hej har varit på jobbet och kommer hem trött i huvudet och hoppas på lite peppning på fl. men här verkar det ha gått hårt till idag.

Jag har haft det tufft idag med både dumma kunder och en barnmorska som gav mig ett gravtests som var negativt.

Men som min man säger hur kan hon berätta att det är negativt utan att kolla i vilken dag på cykeln jag är. För enligt alla artiklar och sådant jag har läst så ska man inte kunna kolla det redan. Eller?

Snacka om att man blev besviken, precis som vanligt.

Kan man kolla med gravtest via urin när det forfarande nästan är 1,5 till 2 veckor kvar till BIM?

• Maglan

Suzisuze

Det där kallas personangrepp bara så du vet det..
    Å vad i h*vete har jag gjort dig?
    Inte ett j*vla skit. Du kommer in här som nån jag vet inte vad och tror att du vet allt. Sköt ditt så sköter jag mitt! Punkt!

• Sofis

vice99: beklagar din pissiga dag :( se nu till att maken ger dig helkroppsmassage och ta och koppla bort allt det dumma!! Tyvärr så tror jag att det är lite för tidigt att testa 1.5-2 v för BIM, möjligtvis BIM-8 till BIM-6.... Jag kommer att testa första gången på BIM-6 i övermorgon..

• vice99

jag tycker oxa att det är för tidigt men då tycker jag att hon borde ha sagt nej till gravtestet istället. Anledningen till att jag var på kk var att ta progesteronprovet. Jag tycker att hon borde ha förstått att det var förtidigt för att testa eller vad tycker ni?

Kanske bara kanske så var det förtidigt och i själva verket så finns det kanske någon där inne som vill komma ut om ca 9 mån