• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Fru Svedberg

jag har bim den 18feb hade äl igår enligt fl så jag hade älsekret i lördags men sen fick jag idag med älsekret kan man ha det efter äl med eller

• MinnY

Cattis85- nej det vore ganska skönt om man fick känna lite snart. klämde lite på brösten igår för att se om det gjorde ont men nej inte det heller:( vi får hålla tummarna att vi snart får kräkas lite;)

• cattis82

MinnY - om man klämmer tillräckligt mycket på brösten så får man snart lite ont i dem :)

• trulten

PÅ mig kännsdet bara som att gamla tanten är på väg...hmmm vet ju inte hur en bebis i magen känns...tror inte att den kan kännas efter bara ngr dagar...

• Nettan 80

pellan72: råkade pricka in att jag var hos gyn den dagen jag fick utslag på Äl-stickorna. Och då sa hon att hon kunde se att äl var igång men att det ändå kunde ta upp till tre dagar innan ägget verkligen lossnade. Så jag tror kanske att din äl började i lördags men att du fortfarande har det och därav sekretet. Lycka nu till och kör hårt

• Nettan 80

angående onda bröst. Jag har lite ont mitt på bröstvårtorna men inte resten av brösten. Hur känns det för er andra? Var gör det ont på er?
    Ingen mer än jag som har vita flytningar? Symtom?  Försökte leta upp svar på FL men har inte hittat.

• trulten

jag har ont bröstvårtan, det får jag alltid vid mens...så på mig ser inte gravsymtomen lysande ut...

• Yrrepyrr

Jag har sen igår vita cremiga flytningar..BIM 18
    Så för mig tycker jag egentligen att det är rackarns tidigt med symtomer

• Yrrepyrr

Från baby or not

"Ökade flytningar är mycket vanligt när du är gravid. För en del kommer dom med en gång man blivit gravid, för de flesta lite senare mot mitten av graviditeten. Tyvärr finns det inte så mycket att göra åt flytningar. Det enda du ska vara uppmärksam på är att flytningarna inte har en skarp lukt och en konstig färg. "

Från vårguinde sthms landsting
    Graviditeten påverkar surhetsgraden i slidslemmet. Många får ökade flytningar under graviditeten. En vit, tunn flytning som inte luktar illa är helt normalt, även om den ökar. För en del ökar flytningarna med antalet graviditetsveckor.

Oj det lät ju positivt!

• Nettan 80

Kanske inte ska spekulera så mycket, men det är rätt kul Men jag har faktiskt lite ont i mina äggstockar. Hade lite problem med förra mensen. Därav besöket hos gyn. Fick ett väldigt konstigt plus (tunt streck som man tydligen kallar spökstreck) som kom upp på inte bara ett utan på sju test. OCh sen fick jag en tilltagande smärta (trots att mensen var slut) som till slut bara blev för mycket. Gyn kunde inte förklara de konstiga plussen, för enligt dem skulle jag vara gravid. Men så var inte fallet. Snacka om att bli ledsen och besviken. Men det var bara att köra på igen.