• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • trulten

jag vet inte om finnar är ett grav symptom...det kan nog vara det. Jag tror det är mkt individuellt...jag brukar iaf få finnar innan mens pga ökad hormonproduktion...så det kan väl komma i samband med graviditet oxå!

/trulten

• Licia

9 kvar som ska plussa statistiskt sett. sååå spännande!!! Har BIM den 14-15 och känner absolut iiiingenting idag. Inte ens frusen som jag var igår. *snyft*

• trulten

Ibland blir jag bara tokig på av att tänka på gravid eller inte!?

jag ska inte testa på alla hjärtans dag...för att undvika att dagen blir förstörd om det visar ett -

samtidigt vill jag inte vara pesimist...

• Nettan 80

Hellu,
    måste fråga. Har fått ganska mycket vita flytningar igår och idag. Är det någon som vet om det är gravsymtom?????
    Hoppas det blir ngt denna gång, fick lite inside information om när min ägglossning var pga att jag besökte gyn på ÄL- dagen. Så hoppas verkligen det har tagit sig.
    Annars tycker jag inte att jag känner ngt. Kanske lite spänningar i äggstockarna men det är kanske bara som jag inbillar mig

• trulten

Jag vet inte om det är...men det ska väl finns en sida på fl ang gravsymtom...

• Nettan 80

ok. då ska jag kolla upp det. Tack för tipset.

• MinnY

usch när jag läser om alla era symptom så blir jag lite orolig att mitt inte tog sej denna gången heller för jag känner INGENTING:( lite trött men jag har fått en förkylning så jag tror att tröttheten sitter i den istället. hur tidigt kännde ni era symptom?

• Miss Skellington

Yrrepyrr: Tack så mycket, vilken service

• Minxy

Fluffmolnet: GRATTIS!!! Vad kul för dig/er!

Misan1 och Stil07: Vad tråkigt tjejer...det känns som om jag kommer joina er, så det blir väl ännu en lista för oss snart.

Kämpa på tjejer! Jag har inga symptom förutom mina ömma bröstvårtor och mina små hugg i äggstockstrakten. Börjar bli nervös och funderar om de där huggen kan bero på cystor i äggstockar/livmoder. Min mamma hade väldigt många cystor och för henne tog det 7 år att få barn. Vet inte om det är ärftligt....

• cattis82

MinnY - inga som helst symtom här heller. Försöker tänka att det är för tidigt ännu. Man kan ju läsa här på FLs sida att ägget inte fäster i livmodern förrän 7-10 dagar efter ÄL. Det finns hopp!

Men det skulle ju inte göra nåt om man fick kräkas lite grann :)